انتصاب نوجوانان اندیشه‌ورز به عنوان کارگروه مشورتی مدیر کل کانون استان

به مناسبت هفته‌ی نوجوان و در راستای اهمیت دادن به نوجوانان، ۲۰ عضو فعال نوجوان مراکز مختلف کانون، طی حکمی از سوی مدیر کل به عنوان کارگروه مشورتی مدیر کل کانون استان کرمانشاه منصوب گردیدند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان، در هفته‌ی نوجوان، ۲۰ نوجوان فعال مراکز سطح کرمانشاه در دو گروه اعضا پسر و اعضا دختر طی حکمی به عنوان کارگروه و حلقه‌ی مشورتی مدیر کل کانون استان منصوب شدند. محمد خیاط‌زنجانی، مدیر کل کانون استان گفت: نوجوانان قشری مهم و پویا در جامعه‌ی ما هستند که دارای پتانسیل‌ها و ویژگی‌های فراوانی از جهات مختلف بوده و باید به این نوجوانان به‌ عنوان بازوهای مهم تصمیم‌گیری‌های کلان در آینده نگاه کرد، چرا که همین نوجوانان دست‌اندرکاران آینده‌ی جامعه‌ی ما در نقاط مختلف اجتماع هستند. زنجانی با اشاره به اهمیت امکان تصمیم‌گیری، ارائه نقد و نظر و داشتن جایگاه توسط نوجوانان، بیان داشت: به مناسبت هفته‌ی نوجوان و در راستای اهمیت دادن به نوجوانان و قرار دادن آن‌ها در جایگاهی که امکان تصمیم‌گیری و انتخاب و ارائه نظر را داشته باشند، تعدادی از اعضا نوجوان فعال در دو گروه اعضا پسر و اعضا دختر به عنوان حلقه‌ی مشورتی مدیر کل کانون استان انتخاب و طی حکمی به عنوان نوجوان اندیشه‌ورز به آنان اعلام گردید. چرا که نوجوانان بخش بسیار مهمی از کانون و جامعه را تشکیل داده و ما در کانون برای این قشر در حال تلاش هستیم، پس باید دغدغه‌ها و خواسته‌ها و تفکرهای آنان را شنیده و در صدد رضایت درونی جامعه‌ی نوجوانان کانون بر آییم.
بر همین اساس سوگند میرزایی، روبینا محمودی و رومینا محمودی از مرکز شماره ۲، الناز یلوه و مه‌گل کاظمی از مرکز شماره ۴، زهرا جمشیدی از مرکز شماره ۸، سارا فتاحی از مرکز شماره ۱۱، مهدیه اسماعیلی و فاطمه رضایی از مرکز شماره ۱۲، سونیا غلامی از مرکز شماره ۱۴ و دیانا حصاری از مرکز مجتمع به عنوان کارگروه مشورتی نوجوانان دختر منصوب شدند.
همچنین یاسین اعتمادی و ارشک مظلومی از مرکز شماره ۳، امیرحسین فیض عسکری و یاشار بنده از مرکز مجتمع، سینا مرادی از مرکز شماره ۴، امیرحسین زینعلی از مرکز جلیلی، ماهان نجفی‌پور، علی ابراهیمی و حسین گلچین از مرکز شماره ۲ نیز به عنوان کارگروه مشورتی نوجوانان پسر منصوب گردیدند.
کارگروه مشورتی نوجوانان اندیشه‌ورز قرار است جلساتی ماهانه با مدیر کل کانون استان داشته و در این جلسه مدیر کل کانون استان نظرات، ایده‌ها، دغدغه‌ها، پیشنهادها و انتقادهای نوجوانان را خواهد شنید و با آنها در خصوص مسائل مربوطه مشورت خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =