کد خبر: 319775
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
جلسه تودیع و معارفه مدیر دفتر مرکزی حراست کانون برگزار شد

روح‌الله عباس‌نژاد مدیر جدید دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری با حضور حامد علامتی مدیرعامل و جمعی از مدیران کانون معرفی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی در ابتدای این جلسه ۱۳ آبان روز دانش‌آموز را گرامی ‌داشت و با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری(ع) درباره رعایت تقوای الهی و امانتداری گفت: رفتارهای انسانی و اخلاقی ارزش‌های رفتاری ما می‌شود. به گفته امام حسن عسکری(ع) رفتار ما باید زینت بخش اهل بیت باشد؛ طرف حساب ما اهل بیت هستند و ما باید طوری رفتار کنیم که این اتفاق بیفتد. رفتار ما نباید عامل ریزش شود بلکه باید مایه افتخار شود.

وی افزود: اگر رفتار ما خلاف شأن بود حراست ورود و صیانت کند تا جلویش گرفته شود. حراست سعی کند اتفاق‌های خوب کانون را حفظ کند تا هر چیزی مانع نشود که زینت اهل بیت باشیم.

خبر ذخیره‌سازی شده توسط در تاریخ ۱۴۰۱۰۸۱۱-۱۷:۳۸

علامتی بیان کرد: ما با قشر هنری و فرهنگی سروکار داریم و ممکن است گاهی از روی ندانستن و یا گاهی دانستن اتفاقی بیفتد که لازم است با رعایت مصلحت رفتار شود. باید سعی کنیم مایه عزت معصومین و نظام جمهوری اسلامی باشیم.

مدیرعامل کانون تصریح کرد: کانون پرورش فکری نسبت به مجموعه‌های دیگر دو مزیت دارد؛ اول اینکه سرمایه‌اش اعتماد مردم است و این به عملکرد ۴۰ سال گذشته مدیران و همکاران کانونی برمی‌گردد و دوم نیروهای کانون که گنجینه‌ای ارزشمند محسوب می‌شوند.

حامد علامتی در پایان صحبت‌های خود بر رعایت انصاف و قضاوت در رفتار تاکید کرد.

خبر ذخیره‌سازی شده توسط در تاریخ ۱۴۰۱۰۸۱۱-۱۷:۳۸

مهدی بشیری‌گودرزی مدیر سابق دفتر مرکزی حراست کانون بیان کرد: در طول مدتی که در کانون فعالیت داشتم تجربه‌های ارزشمندی را در کنار دوستان فرهنگی و هنری کسب کردم و حس ویژه‌ای داشتم. کانونی‌ها بسیار مهربان هستند و هنرمندی ویژگی بارز آنهاست. کاستی‌های بنده را عفو کنید.

در ادامه روح‌الله عباس‌نژاد مدیر جدید دفتر مرکزی حراست ضمن تشکر از حاضران در این جلسه گفت: کانون پرورش فکری را مجموعه رافت و همدلی و مجموعه‌ای برای شکوفایی استعدادهای کودکان می‌دانم. کانون می‌تواند به رشد و بالندگی فکری و سلیقه‌ای فرزندان ما کمک کند.

وی تصریح کرد: من هم حراست را مجموعه‌ای می‌دانم که وظیفه صیانت دارد.

خبر ذخیره‌سازی شده توسط در تاریخ ۱۴۰۱۰۸۱۱-۱۷:۳۸

عباس‌نژاد در ادامه با بیان اینکه سرمایه انسانی بزرگترین سرمایه است که باید از آن مراقبت کنیم، افزود: حراست به تنهایی نمی‌تواند بازوی موفقی باشد.

این جلسه ظهر روز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ با حضور حامد علامتی مدیرعامل کانون، مسئولان ارشد سازمان حراست کل کشور و جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

خبر ذخیره‌سازی شده توسط در تاریخ ۱۴۰۱۰۸۱۱-۱۷:۳۸

خبر ذخیره‌سازی شده توسط در تاریخ ۱۴۰۱۰۸۱۱-۱۷:۳۸

خبر ذخیره‌سازی شده توسط در تاریخ ۱۴۰۱۰۸۱۱-۱۷:۳۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =