گرامی‌داشت روز دانش‌آموز در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت روز دانش‎‌آموز مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین چند برنامه متنوع اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع روز دانش‌آموز را گرامی داشتند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با هدف گرامی‌داشت روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی فعالیت‌های معرفی ایام وقایع، کارگاه کاردستی، قصه گویی، شعرخوانی، مسابقه و نمایش کلیپ مناسبتی را انجام داد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان به این مناسبت چند فعالیت متنوع انجام داد.

معرفی و قایع و ایام13 آبان برای اعضا در قالب تصاویر و کلیپ های کوتاه، معرفی تصویری دانش آموزان شهید شهرستان تاکستان (شهید مسعود رحمانی و شهید فرهاد طاهرخانی)و خوانش زندگی‌نامه و شهادت‌نامه ایشان با عنوان "یادهای ماندگار"، برپایی کارگاه نقاشی به مناسبت فاجعه شاهچراغ با عنوان «سلام مرا به فرشته ها برسان»، کارگاه ادبی دل‌نوشته برای شهیدان کودک این حادثه تروریستی با عنوان« شاهچراغ سوگوار»، معرفی وقایع و ایام و معرفی شاهچراغ به عنوان مکان فاجعه تروریستی، تهیه نشریه دیواری«نامه ای برای شهیدفهمیده و شهدای دانش آموز شاهچراغ» و فاتحه خوانی برای همه شهدای کودک و نوجوان از جمله این فعالیت‌ها بود.

به همت مرکز فرهنگی و هنری کانون خاکعلی گروه سرود این مرکز با عنوان "دختران آفتاب" سرود سلام فرمانده را در مسیر راهپیمایی 13 آبان اجرا کردند، نقاشی پرچم ایران روی صورت کودکان، کارگاه نقاشی کودک و نوجوان و اهدای جایزه به اعضای گروه سرود از فعالیت‌های دیگر این مرکز بود.هم‌چنین بخشدار، شهردار و جمعی از مسئولان خاکعلی از غرفه کانون در این مراسم بازدید کردند.

به همین مناسبت مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین با همکاری مدرسه شهید غنچه فعالیت‌های کارگاه کاردستی، معرفی شخصیت و مسابقه  را انجام داد.

مربیان مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه نیز با حضور در مدارس و اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی، روز دانش‌آموز و یاد شهدای حرم شاهچراغ را گرامی داشتند.

گرامی‌داشت روز دانش‌آموز در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

گرامی‌داشت روز دانش‌آموز در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =