کد خبر: 319907
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
ویژه برنامه های روز دانش آموز در مراکز فرهنگی هنری استان

به مناسبت ۱۳ آبان و گرامیداشت روز دانش آموز در مراکز فرهنگی هنری استان برنامه های متنوع و شادی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی مراکز فرهنگی هنری استان در روزهای ۱۱ تا ۱۵ آبان برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی را به مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان و روز دانش آموز برگزار کردند.

ویژه برنامه های روز دانش آموز در مراکز فرهنگی هنری استان

مرکز فرهنگی هنری جیم آباد

سمیه غضنفری مربی مسئول مرکز جیم آباد در خصوص برگزاری مراسم ۱۳ آبان در مرکز گفت: در این مرکز ۵ ویژه برنامه به این مناسبت برای اعضا و سایر کودکان و نوجوانان اجرا شد. وی با اشاره به مخاطب ۴۵۰ نفری این ویژه برنامه ها گفت:

با هدف احیای ارزش های انقلاب اسلامی، اتحاد و همبستگی مقابله با استکبار جهانی و تکریم مقام دانش آموز برنامه های مختلفی برای دانش آموزان دبستان پسرانه شهدا  و دبستان دخترانه فاطمیه اجرا شد که در آن به معرفی وقایع ۱۳ابان سال ۵۸ و علت نامگذاری آن به روز دانش آموز، قصه گویی دلاور کوچک (حسین فهمیده)، بازی و سرگرمی جذاب و شاد، معرفی شخصیت شهدای دانش آموز مانند حسین فهمیده، علی لندی، عبدالمجید الرحیمی و... واجرای سرود رفیق شهیدم و یار دبستانی من، اجرای جشن در مرکز، تقدیر از اعضای فعال مرکز، ...پرداخته شد.

غضنفری با محکومیت حادثه شاهچراغ گفت: در روز پنج شنبه ۱۲ آبان ویژه برنامه ایی به این مناسبت اجرا شد و برای شادی روح شهدای حادثه شاهچراغ فاتحه ایی توسط اعضا قرائت گردید. در پایان برنامه تمامی اعضا مرکز با آش که توسط والدین تهیه شده بود پذیرایی شدند.

ویژه برنامه های روز دانش آموز در مراکز فرهنگی هنری استان

مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ مشهد

اعظم نجف زاده مربی مسئول مرکز ۴ مشهد ضمن گرامیداشت روز دانش آموز گفت: به مناسبت ۱۳ آبان و روز دانش آموز دو ورکشاب علمی با عناوین «عنکبوت متحرک» و «جاروی برقی» برای ۱۶ نفر از دانش آموزان اجرا گردید.

مرکز فرهنگی هنری جغتای

فاطمه زهرا مسلمی پور مربی مسئول مرکز جغتای اعلام کرد: به مناسبت روز ۱۳ آبان میزبان ۲۶۰ نفر از دانش آموزان مدرسه کوثر بودیم و برای آنها برنامه های متنوع و شادی همچون مسابقه، دکلمه، نمایش، قصه گویی، پخش کلیپ و... برگزار شد.

ویژه برنامه های روز دانش آموز در مراکز فرهنگی هنری استان

مرکز فرهنگی هنری بردسکن

نسرین نامور مربی مسئول مرکز بردسکن با اعلام برگزاری پویش ساخت آدمک های استکبار در شهرستان گفت: همزمان با گرامیداشت روز ۱۳ آبان برنامه های متنوع و شادی همچون معرفی وقایع و ایام، قصه گویی، کارگاه کاردستی و ساخت مداد و معرفی وقایع شهادت حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

وی با استقبال اعضا از پویش ساخت آدمک های استکبار گفت: این پویش با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان در روز پنج شنبه ۱۲ آبان برگزار شد و عروسک های ساخته شده در روز ۱۳ آبان در میان شرکت کنندگان تظاهرات حضور داشتند.

ویژه برنامه های روز دانش آموز در مراکز فرهنگی هنری استان

مرکز فرهنگی هنری کلات

عصمت محبوب مربی مسئول مرکز کلات ضمن گرامیداشت روز دانش آموز گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان کلاس اول در مرکز حضور یافتند و از آنجا که به تازگی حرف آ را یاد گرفته بودند قایقی به شکل پرچم ساختند که روی آن حرف آ نوشته شده بود.

ویژه برنامه های روز دانش آموز در مراکز فرهنگی هنری استان

مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ مشهد

نرجس ترابی مربی مسئول مرکز ۲ مشهد گفت: همزمان با ۱۳آبان روز دانش آموز در مرکز ۲ نیز فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوع و شادی برگزار شد. فضاسازی مرکز با توجه به شخصیت دانش آموز شهید فهمیده با کمک اعضا، اجرای جشن روز دانش آموز، اجرای سرود برادر شهیدم، معرفی شخصیت شهید فهمیده، شعر خوانی در مورد شهید فهمیده، مسابقه بازی با کلمات و اهدا هدیه به اعضای فعال از جمله برنامه های اجرا شده در این روز بود.

ویژه برنامه های روز دانش آموز در مراکز فرهنگی هنری استان

مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ مشهد

سمیه سرگزی مربی مسئول مرکز ۳ با اشاره به برنامه ریزی انجام شده جهت برپایی ویژه برنامه روز دانش آموز گفت: این مرکز با همکاری و هماهنگی آموزش و پرورش ناحیه ۱ و سازمان شهرداری ۱۲۶ نهال به تعداد دانش آموزان شهید منطقه ۱ کاشته شد.

سرگزی در ادامه گفت: این برنامه روز چهارشنبه ۱۱ آبان در دبستان سوسن و با حضور معلمین و دانش آموزان مدرسه و معاونت فرهنگی آموزش و پرورش منطقه ۱ آموزش و پرورش انجام شد. در ادامه این برنامه روز پنج شنبه ۱۲ آبان آیین تجلیل از شهدای دانش آموز با کاشت نهال در حیاط مرکز ۳ با حضور اعضا و خانواده های آنها اجرا شد.

ویژه برنامه های روز دانش آموز در مراکز فرهنگی هنری استان

مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ نیشابور

احسانی پناه مربی مسئول مرکز ۱ نیشابور با تبریک یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز گفت: با هدف معرفی رویداد و وقایع ۱۳ آبان برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برای اعضا برگزار شد. این برنامه ها در قالب برگزاری کارگاه فرهنگی و هنری کارت پستال سازی با موضوع روز دانش آموز، نمایش فیلم «عموسیبیلو» و معرفی رویداد مهم ۱۳ آبان انجام شد.                   

مرکز پستی نیشابور

زهره اکبر آبادی مربی مرکز پستی نیشابور با اعلام عضویت ۲۵۹ نفر از دانش آموزان روستاهای ده شیخ و رئیسی نیشابور در کتابخانه پستی به مناسبت روز دانش آموز گفت: همزمان با ۱۳ آبان، مرکز پستی نیشابور با اجرای دو مسابقه ادبی برای اعضا کتابخانه این مناسبت را گرامی داشت. مسابقه ادبی «مدرسه ای که دوست می دارم» و مسابقه ادبی «آینده را می سازم» برای اعضا کودک و نوجوان عضو این مرکز به صورت مکاتبه ای ارسال و بچه ها آثار خود را برای مربی نوشتنه و فرستادند و از بهترین آثار این مسابقات تقدیر شد.

ویژه برنامه های روز دانش آموز در مراکز فرهنگی هنری استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =