درچهارمین نشست مشاوران نوجوان با مدیر کل استان از نوجوانان فعال مراکز تجلیل شد.

به مناسبت 13 آبان وفرارسیدن هفته کتاب وکتابخوانی در چهارمین نشست مشاوران نوجوان با مدیرکل کانون استان از نوجوانان فعال مراکزبا اهدای بسته های فرهنگی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان ، چهارمین نشست مشاوران نوجوان با حضور مدیرکل ومعاون فرهنگی ومشاوران نوجوان کانون استان با موضوع فرارسیدن هفته کتاب وکتابخوانی وتجلیل از نوجوانان فعال در گرامیداشت روز دانش اموز برگزارشد.

در این نشست ابتدا معاون فرهنگی کانون استانی ضمن تشکر از مشاوران نوجوان به خاطر همراهی وحضورارزشمنددر نشست ها وبرنامه ها از اعتماد وتعهد آنان به کانون قدردانی نمود .

در ادامه مدیرکل کانون استان ،ضمن عرض خداقوت به اعضای فعال وهمکاران از حضورآنان در مراسم راهپیمایی 13 ابان وحضور به موقع  در نشست های مشاوران نوجوان قدر دانی و ابراز خرسندی نمود وافزود : خداراشاکریم که در چهارمین جلسه نشست مشاوران نوجوان نیز با حضور فعال اعضای علاقه مند روبروهستیم وطبق برنامه ریزی که دراولین نشست انجام شد توانستیم از حضورمشاوران نوجوان در برنامه های اخیرکانون بهره ببریم ودر برنامه اهای متنوع آینده نیزاز مشارکت اعضا استفاده خواهیم نمود. .ایشان سپس تاکید کرد که با گسترش این تیم و با انتخاب سرگروه انشاالله درنشست های آینده با حضور بیشتری از اعضا مواجه باشیم و در ادامه افزود : با توجه به فرارسیدن هفته کتاب وکتابخوانی مشاوران نوجوان پیشنهادات خود را ادئه دهند که خروجی مناسبی از برنامه ها در این هفته داشته باشیم .

در ادامه هاشمی ، معاون فرهنگی کانون نیز پیشنهاد انتخاب یکی از مربیان به عنوان دبیر جلسات جهت هماهنگی وسامان دهی داشت وهمچنین تاکید بر ارائه نظرات اعضا به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی جهت تولید محتوا نمود.

. در این نشست پیشنهاداتی ازجمله : تهیه فیلم کوتاه – برگزاری مسابقه – استفاده از عروسک های نماد کانون وهچنین عروسکهای بومی جهت اجرا در برنامه های هفته کتاب وکتابخوانی توسط مشاوران نوجوان ارائه شد.

در پاین این نشست مدیرکل کانون استان در خصوص پدافند غیرعامل وضرورت آگاهی نوجوان مباحثی را مطرح نمود .

فاطمه رستگار در ضرورت آگاهی قشر نوجوان از مضرات فضای مجازی به ویژه در این روزها تاکید و ابراز خرسندی نموداز این که خوشبختانه اعضای کانون در این خصوص اگاه هستند . ایشان تصریح کرد : خطرات جنگ نرم در این فضا جبران ناپذیر است وتاکید کرد که با اگاهی کامل دیگران را نیز از خطرات آن آگاه سازند که ناآگاهانه به این مسیر قدم نگذارند چون راه برگشت ندارد .مدیرکل کانون ضمن بیان موارد ضروری به مشاوران نوجوان اعلام نمود که می توانند دوستانشان را نیز ترغیب نمایند که به جای وارد شدن به سایت های نامعتبر وارد فعالیت های فرهنگی کانون شده و کارهای خلاق انجام دهند .رستگاردر پاسخ به سوالات وپیشنهادات نوجوانان گفت:ماامیدواریم که در برنامه های آینده با حضور فعال شما فعالیت های درخشان وماندگاری رادر کانون استان انجام دهیم .

در پایان این نشست با اهدای بسته های فرهنگی از مشاوران نوجوان تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =