کد خبر: 319940
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
بازدید 299
محمد غفاری مدیر کل کانون قم شد

با صدور حکمی از سوی مدیر عامل کانون، محمد غفاری به عنوان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم منصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، حامدعلامتی مدیرعامل کانون با صدورحکمی، محمد غفاری را به عنوان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم منصوب کرد. در این حکم آمده است: نظر به مراتب شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم بعنوان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم منصوب می‌شوید. 

ماموریت اصلی و محوری شما در این مسئولیت، رشد و پرورش ایمانی و فکری کودکان و نوجوانان آن استان می‌باشد، در این عرصه، لازم است با عنایت به ظرفیت‌های فراوان آن استان و با پیگیری و ایجاد زمینه‌های لازم برای تقویت وارتباط تنگاتنگ و همکاری با مدارس، موسسات همسو و تشکل‌های فعال در حوزه‌ی کودکان ونوجوانان، تلاش مضاعف و شبانه روزی داشته باشید. برنامه ریزی های مبتکرانه و جذاب و رصد مستمر وضعیت کودکان و نوجوانان آن و کشف دائمی نیازهای لحظه ای و فهم دقیق از کبودهای این حوزه از مهمترین نکاتی است که همواره مورد توجه قرار دهید.

بهره‌گیری از تجارب نیروهای پرتوان و با تجربه و مربیان علاقمند و استفاده از نیروهای جوان و انقلابی و مومن و با استعداد و علاقمند و عاشق کار برای نوجوانان و کودکان از الزامات کار شماست. مراقبت از فضای فرهنگی کانون و دوری از ورود به جناح‌بندی‌های باندی و خطی و سیاسی را  همواره مورد نظر داشته باشید. استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای برای حضور در همه‌ی مناطق و خدمت‌رسانی به نوجوانان و کودکان کل استان را همت خود سازید.

به فضل فضل خدای متعال و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خصوصاُ بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست های ریاست محترم جمهوری، رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم داری»، «پاک دستی و فساد ستیزی»، «قانون مداری» و دولت مردمی و به واسطه مجاهدت انقلابی جنابعالی و همکاران ارجمند ستادی و استانی ، ضمن هماهنگی با استاندار محترم و سایر مسئولان دستگاههای ذیربط، در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی قدم های موثری بردارید.

محمد غفاری کارشناسی ارشد علوم ارتباطات که از اردیبهشت ۱۴۰۱ به عنوان سرپرست کانون استان انتخاب و اکنون طی حکمی از سوی حامد علامتی مدیر عامل کانون به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم منصوب گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =