دوره آموزش «اصول نگارش و تدوین گزارش  فعالیت‌های فرهنگی» در کرج

واحد آموزش و پژوهش کانون البرز با دعوت از اعظم ذوالفقاری، مدرس گزارش نویسی، دوره آموزش اصول گزارش نویسی فعالیت‌های فرهنگی را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، ذوالفقاری در بخش تئوری این نشست سه روزه که روزهای شنبه تا دوشنبه ۱۴ تا ۱۶ آبان ۱۴۰۱، برگزار شد، در خصوص تعریف گزارش و گزارش نویسی، ضرورت و دلایل نوشتن گزارش در سازمان، اهمیت گزارش فعالیت‌های فرهنگی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و  اهمیت تحلیل مناسب برای کارشناشان و مسؤولان ارشد سازمان، انواع گزارش‌ها از منظرهای مختلف به ویژه شکل ارایه، موضوع، هدف،زمان و اندازه و تفاوت آن‌ها و مقایسه‌ی گزارش‌های کتبی و شفاهی،  برای مربیان و مربیان مسؤول سخن گفت.

 این مدرس دانشگاه که سابقه‌ی تدریس در حوزه های مختلف از جمله گزارش نویسی و مستندسازی را دارد، در ادامه به صورت عملی به تشریح ساختار گزارش‌ها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداخته و با ذکر نمونه‌های مختلف انواع گزارشات فعالیت‌های فرهنگی، ارکان گزارش، چگونگی نگارش گزارش و نحوه‌ی ثبت  قالب و شیوه‌ی  اجرا و چگونگی تحلیل انواع گزارش‌ها به ویژه در دو سطح توصیفی و تحلیلی را برای شرکت کنندگان در این دوره‌ی مجازی تشریح کرد.  

گفتنی است شرکت کنندگان در این نشست در حین برگزاری سؤالات خود را پرسیده و پاسخ آن را از مدرس دوره دریافت کردند.

لازم به توضیح است مهری فلاح، سرپرست و کارشناسان واحدهای مختلف کانون نیز در بخش‌هایی از این برنامه‌ی مجازی حضور داشته و از نزدیک در جزیان چگونگی اداره‌ی کلاس قرار گرفتند.

بر اساس این خبر، فرانک فروزانفر، کارشناس آموزش و پژوهش کانون البرز از برگزاری دوره‌های مخلف آموزشی برای مربیان و مربیان مسؤول تا پایان آذر ماه سال جاری خبر داده است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =