کد خبر: 319957
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
بازدید 285
بازدید مدیرکل حقوق کودک وزارت دادگستری از مرکز شماره ۵ کانون اردبیل

به منظور پایش و ارزیابی فعالیت‎های مراکز کانون پرورش فکری استان اردبیل، مدیرکل حقوق کودک وزارت دادگستری ضمن بازدید از مرکز فرهنگی و هنری شماره‌۵ کانون اردبیل، با مربیان و اعضا به گفت‌وگو نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، فاطمه ظریف جلالی، مدیرکل حقوق کودک وزارت دادگستری ظهر دوشنبه۱۶ آبان‌ماه ۱۴۰۱ با حضور در مرکز فرهنگی و هنری شماره‌ی۵ کانون اردبیل، در جریان فعالیت‌های اعضای مراکز کانون استان قرار گرفت.

او در این بازدید با اشاره به نقش فعالیت‌های کانون در پرورش فکر و اندیشه‌ی کودکان و نوجوانان، گفت: برنامه‌های کانون در بروز استعدادها و شکل‌گیری شخصیت افراد تاثیرگذار بوده است به‌طوریکه دوران کودکی شماری از مسوولان کشوری در مراکز کانون سپری شده است.

فاطمه ظریف‌جلالی با بیان اینکه در مراکز کانون، کارویژه‌هایی انجام میگیرد که نمونه آن در هیچ نهاد و ارگانی دیده نشده است، تصریح کرد: کانون پرورش فکری، یکی از بازوهای فعال کشور در حوزه کار با کودک بوده و استمرار فعالیت‌های آن یکی از لازمه‌های ساختار فرهنگی کشور است.

مدیرکل حقوق کودک وزارت دادگستری کار با کودکان را دارای حسیاستی ویژه خواند وبا بیان اینکه کودک هر آنچه را که مربی ارایه می کند را یاد میگیرد، افزود: مربی‌گری در کانون یک کار دلی است و عشق به معنای واقعی در فعالیت‌های مربیان کانون مشهود است؛ مربیان با ایجاد یک رابطه صمیمی موثر با کودکان، روح لطیف ‌آن‌ها را برای شکل‌گیری شخصیت می‌پرورانند.

ظریف‌جلالی با تقدیر از مجموعه کانون پرورش فکری استان اردبیل و ابراز خرسندی از پای کار بودن مسوولان استان به خصوص مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در ارایه خدمات شایسته به کودکان، از تلاش و رایزنی برای تخصیص اعتبار مناسب برای توسعه برنامه‌ها در این حوزه خبر داد.

ملیحه ملک‌زاده فرد، سرپرست کانون استان نیز حضور مدیرکل حقوق کودک وزارت دادگستری در استان را مایه‌ی دلگرمی مربیان در امر فعالیت با کودکان عنوان کرده و برای ادامه پرقدرت این مسیر خواستار توجه بیشتر مسوولان به حوزه کار با کودکان و نوجوانان شد.

بازدید مدیرکل حقوق کودک وزارت دادگستری از مرکز شماره ۵ کانون اردبیل

وی اظهار داشت: نگاه کانون، کار جهادی است و برای تحقق عدالت فرهنگی در کنار۲۳ مراکز ثابت شهری، با ۴ مرکز سیار شهری و روستایی و ۲ مرکز کتابخانه پستی برای کودکان و نوجوانان در روستاها و مناطق کم برخوردار استان خدمات کتابخانه‌ای و فرهنگی ارایه می‌دهد.

سرپرست کانون استان اردبیل خاطرنشان کرد: کاروان پیک امید در قالب امداد فرهنگی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و خدمت‌رسانی در دیگر مناطق محروم استان نیز به اجرای برنامه‌های فرهنگی،هنری وادبی می‌پردازد.

شایان ذکر است در پایان این دیدار از میعاد تقی‌پور و میلاد صادقی از اعضای فعال کانون و برگزیده فراخوان‌های بین‌المللی با اهدای جوایزی تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =