نشست مدیرکل کانون قزوین با مدیران آموزش و پرورش استان

در راستای گسترش همکاری‌ها نشستی با مدیران مجموعه آموزش و پرورش در دفتر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ ۱۸ آبان ۱۴۰۱ نشستی با حضور مدیران آموزش و پرورش در دفتر مدیرکل کانون قزوین برگزار شد.

در این نشست که نقی سیاهکالی مرادی مدیر کل آموزش وپرورش استان قزوین، ابراهیم سعادتفر مدیرکل نوسازی مدارس و حمیدرضا مشهدی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان مهمان مدیرکل کانون استان بودند، پیرامون اشتراکات عملکرد و همکاری‌های سازنده و هم‌افزایی بین چهار مجموعه فرهنگی، آموزشی استان رایزنی انجام شد.

اجرای طرح کانون-مدرسه، تکمیل ساختمان اداری کانون برای گسترش فضای آموزشی این مجموعه و برخورداری بیشتر مخاطبان، استفاده از امکانات و سالن دانشگاه فرهنگیان برای برنامه‌های کانون و برگزاری کارگاه‌های قصه‌گویی برای دانشجویان این مجموعه آموزشی از جمله مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

در این نشست سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با تشریح بخشی از ماموریت‌ها و شاخص های عملکردی کانون، مشارکت و هم افزایی بین آموزش و پرورش را در مسیر اثرگذاری و بهره مندی بیشتر مخاطبان کانون (که بخش عمده ای از آنها دانش‌آموز هستند)، خواستار شد.

نشست مدیرکل کانون قزوین با مدیران آموزش و پرورش استان

نشست مدیرکل کانون قزوین با مدیران آموزش و پرورش استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =