مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از روستاهای تحت پوشش کتابخانه های سیار روستایی کانون همدان بازدید کرد.

بازدید مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از روستاهای کم برخودار رزن و کبودرآهنگ

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان همدان در روز دوشنبه ۱۶ آبان ماه بهناز ضرابی‌زاده مدیرکل کانون پرورش فکری و معصومه ابراهیمی‌هژیر معاون فرهنگی کانون از روستاهای تحت پوشش کتابخانه های سیار روستایی رزن و کبودرآهنگ بازدید کردند و با مدیران مدارس وحدت و پیامبر رحمت  روستای کهارد و نیر رزن به گفت و گو نشستند و به بررسی عملکرد مربیان کتابخانه های سیار و انتظارات دانش‌آموزان این مدارس از کانون پرداختند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از روستاهای تحت پوشش کتابخانه های سیار روستایی کانون همدان بازدید کرد.

همچنین در این سفر دو روستای پیر انبار و مبارک آباد کبودرآهنگ مورد بازدید قرار گرفت و ضرابی زاده و ابراهیمی‌هژیر به بازدید از مدرسه سجادیه روستای مبارک آباد پرداختند و از نزدیک با مسائل و مشکلات دانش‌آموزان این آموزشگاه آشنا شدند. روستای مبارک آباد در ۸۷ کیلومتری همدان قرار دارد و دارای ۱۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی می باشد.

همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان دارای ۱۰ کتابخانه سیار شهری و روستایی است که ماهانه ۲۰۰ روستا را تحت پوشش فعالیت‌های فرهنگی و هنری قرار می‌دهند و به امانت کتاب می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =