نکوداشت یاد شهدای دانش‌آموز حرم شاهچراغ در کانون استان قزوین

با هدف نکوداشت یاد شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی حرم شاهچراغ اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ویژه برنامه «رفیق شهیدم» را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ ۱۸ آبان 1401 آیین نکوداشت شهدای دانش‌آموز حرم شاهچراغ با عنوان «رفیق شهیدم» در سالن نمایش کانون استان قزوین برگزار شد.

در این برنامه «سرهنگ منصوری»فرمانده بسیج ادارات حوزه شهید بابایی، حجت‌الاسلام علی پورآرین، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و شماری از مسئولان استان در کنار سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین حضور داشتند.

تلاوت قرآن مجید، سرود جمهوری اسلامی، نمایش نماهنگ شهدای دانش‌آموز، قصه‌گویی و شعرخوانی اعضای کانون، اجرای سرود ای ایران و تقدیر از اعضای این گروه سرود، و قصه گویی یکی از مربیان از جمله برنامه‌های این مراسم بود.در بخشی از این برنامه اعظم یوسفی اصل معاون فرهنگی -اجرایی کانون همراه با خوش آمدگویی به مهمانان یاد و خاطره شهدای مظلوم شاهچراغ را گرامی داشت و تاکید کرد: سهم هیچ کودکی در دنیا جنگ و گلوله نیست و صلح و شادی و آزادی را برای همه کودکان جهان آرزو کرد.

 حجت‌الاسلام پورآرین هم در گفت و گویی صمیمانه با مهمانان کوچک این برنامه همراه با ادای احترام به شهدای کوچک و بزرگ حادثه تروریستی شاهچراغ همه کودکان و نوجوانان را  وقهرمان‌هایی خواند که با درس خواندن و عمل به تکالیف انسانی و اسلامی خود می‌توانند در پیشرفت و افتخارآفرینی ایران اسلامی نقش موثری داشته باشند.

نکوداشت یاد شهدای دانش‌آموز حرم شاهچراغ در کانون استان قزوین

وی در ادامه با اجرای یک مسابقه بچه‌ها را با وظایف‌شان بیشتر آشنا کرد.

نکوداشت یاد شهدای دانش‌آموز حرم شاهچراغ در کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =