کد خبر: 319991
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
بازدید 324
برنامه‌های کانون پرورش فکری لرستان در هفته کتاب

برنامه‌های هفته کتاب امسال کانون پرورش فکری لرستان از21 تا27 آبان ماه 1401 با شعار«ما همانیم که می خوانیم » همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ برنامه‌های هفته کتاب از21 تا27 آبان ماه 1401 همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
محمد جواد محمدی مدیر کل کانون استان در این خصوص گفت: همه ی فعالیت های مراکز در هفته کتاب و کتاب خوانی با محوریت کتاب با شعار«ما همانیم که می خوانیم » برگزار خواهد شد.
محمدی افزود: کلیه فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی با محوریت کتاب و کتابخوانی انجام می شود وجشن‌های گرامی داشت این هفته با عنوان«درسایه سار کتاب» در همه مراکز کانون پرورش فکری، برگزاری نمایشگاه کتاب در مراکز، تجلیل از طرح‌های کتابخوانی برتر مربیان، تجلیل ویژه از مربیان صاحب قلم و کتاب، بازدید اعضای کانون پرورش فکری از کتابخانه‌ها، چاپخانه‌ها و مراکز فرهنگی از جمله برنامه های این هفته است. 
مدیر کل کانون لرستان اضافه کرد: ویژه برنامه «درخت دانایی» با موضوع طنز و رویکرد درست‌خوانی، جمع‌خوانی، نقد و بررسی کتاب‌های طنز با حضور شاعران و نویسندگان در هفته کتاب برگزار خواهد شد.
وی بیان داشت: برگزاری نشست های تخصصی نقد کتاب، تجلیل از اعضای فعال کتابخوان، نویسندگان و شاعران کانونی از برنامه های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان است.
محمدی بیان داشت: کارگاه آموزشی مربیان با محوریت شیوه‌های کاربردی ترویج و  توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، برگزاری کارگاه طراحی جلد تازه‌های کتاب و کتاب‌های کمتر خوانده شده و ... از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این هفته هستند.
مدیر کل کانون لرستان عنوان داشت: در این هفته فعالیت عمومی و تخصصی کتاب محور همراه با
هم افزایی و اجرای برنامه‌های مشارکتی باسایرسازمان ها و نهادهای مرتبط باحوزه‌ی کتاب از جمله: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتاب خانه های عمومی، آموزش و پرورش و... اجرا خواهند شد.
محمدی در پایان اظهار داشت: مراکز سیار و پستی استان در روستاها و محلات کم برخوردار برنامه های متنوعی را با حضور اعضا و دانش آموزان اجرا می کنند.
 گفتنی است: درحال حاضر 27مرکز کانون پرورش فکری شامل 17 مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی در استان لرستان فعالیت دارند.

 

برنامه‌های کانون پرورش فکری لرستان در هفته کتاب

برنامه‌های کانون پرورش فکری لرستان در هفته کتاب
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =