نشست «کودکان و نوجوانان امروز و چالش‌های کتاب‌خوانی» برگزار می‌شود

هشتادوهشتمین نشست کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری با موضوع «کودکان و نوجوانان امروز و چالش‌های کتاب‌خوانی» روز سه‌شنبه ۲۴ آبان در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود.

به‌ گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست فاطمه مرتضایی‌فرد استاد کتابداری و از اعضای شورای کتاب کودک و مریم شمس‌الهی نویسنده، کتابدار و مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره این موضوع سخنرانی خواهند کرد.

روز ۲۴ آبان به نام روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار نام‌گذاری شده است. مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز کتابخانه‌های تخصصی کودک و نوجوان محسوب می­شوند. تمامی فعالیت­‌هایی که در این مراکز انجام می‌­شود به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم با کتاب و کتاب­خوانی ارتباط پیدا می­کند و مربیان کانون کتابدارانی هستند که نقش مهمی در ترویج کتاب­خوانی اعضا دارند.

اما نیازهای کتابخوانی مخاطبان کودک و نوجوان امروز و چالش­های جدید کتابداری در کتابخانه‌های کودک و نوجوان چیست؟

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری ضمن تبریک این روز به همه­ مربیان و کتابداران با تجربه و دلسوز کانون، از علاقه‌مندان به حضور در این نشست دعوت می­کند تا در روز ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴ تا ۱۶ در محل کتابخانه مرجع کانون واقع در خیابان خالد اسلامبولی، پلاک ۲۴، مجتمع شهید ملک شامران حضور پیدا کنند و یا از طریق فضای مجازی در اسکای روم به نشانی https://live.kpf.ir/ch/lib و از طریق گزینه مهمان برنامه را دنبال کنند.

نشست «کودکان و نوجوانان امروز و چالش‌های کتاب‌خوانی» برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =