استقبال از هفته‌ی کتاب در مرکز فرهنگی و هنری کانون نمین

در اولین روز از هفته‌ی کتاب و کتابخوانی ، اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نمین، با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی، به استقبال این رویداد فرهنگی رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، مرکز فرهنگی و هنری کانون نمین در اولین روز از سی‌اُمین دوره‌ی هفته‌ی کتاب جمهوری اسلامی ایران در روز شنبه ۲۱ آبان‌ماه سال ۱۴۰۱، با فضاسازی سالن مطالعه و اجرای فعالیتهای متنوع، میزبان بیش از ۳۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه‌ی محمد جعفری این شهر شد.

در این ویژه برنامه که با عنوان «ما همانیم که می خوانیم» برگزار شد، در ابتدا زهرا فرج زاده، مربی مسوول مرکز با نکوداشت هفته‌ی کتاب و معرفی این مناسبت، در مورد اهمیت مطالعه و خواندن کتاب‌ برای اعضا صحبت کرده، سپس آنها را برای یادگیری بهتر و کسب دانش از جهان خلقت با موضوعات مختلف به مطالعه‌ی کتاب تشویق کرد.

وی همچنین با معرفی فعالیت‌های کتاب محور کانون از میهمانان برنامه خواست با عضویت درمرکز از کتاب‌های موجود بهره ببرند.

استقبال از هفته‌ی کتاب در مرکز فرهنگی و هنری کانون نمین

 معرفی مجموعه کتاب‌ فعالیت‌های حیوانات و پرسش و پاسخ در مورد هر کدام از آنها، اجرای فعالیت نقاشی با موضوع کتاب،  اجرای مسابقه و بازی و سرگرمی، پخش فیلم و بازدید از نمایشگاه کتاب از جمله فعالیت‌هایی بود که در این روز برای اعضا اجرا شد.

گفتنی است در راستای اجرای برنامه‌های هفته‌ی کتاب با نگاه ویژه به ادبیات کهن، کتاب طوطی و بازرگان برای اعضای حاضر معرفی و داستان این اثر توسط مربی امور فرهنگی مرکز به شیوه‌ی خلاق و جذاب، قصه‌گویی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =