منطقه ۲ کشوری بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی در اصفهان در حال برگزاری است

با حضور قصه گویانی از استان های ایلام ، کردستان ، کرمانشاه ، همدان ، قم ، مرکزی و اصفهان منطقه ۲ قصه گویی کشوری بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی در شهر گنبد های فیروزه ایی در حال برگزاری است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، در آستانه ۲۵ آبان ماه روز " حماسه و ایثار مردم اصفهان " و تشیع پیکر پاک و مطهر ۳۷۰ شهید والا مقام دفاع مقدس در یک روز و اعزام حماسی نیروهای بسیج مردمی در همان روز به جبهه های نبرد حق علیه باطل ، منطقه ۲ کشوری جشنواره بین المللی قصه گویی به میزبانی اصفهان با رقابت 79 قصه گو از استان های ایلام ، کردستان ، کرمانشاه ، همدان ، قم ، مرکزی و اصفهان ، امروز ۲۲ آبان ۱۴۰۱ آغاز شده است و تا ۲۴ آبان ماه ادامه دارد .
از بین شرکت کنندگان و با داوری آقایان مهدی آرایی ، محسن عظیمی پویا و خانم فروهر معدنی ۱۳ نفر در آیین پایانی معرفی و به بخش ملی و بین المللی راه پیدا می کنند .
گفتنی است منطقه ۲ کشوری بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی از تاریخ ۲۲ آبان ۱۴۰۱ تا ۲۴ آبان ۱۴۰۱ از ساعت ۸ صبح در تالار باشگاه فرهنگیان شماره ۳ اصفهان ، واقع در خیابان پرورین اعتصانی ، خیابان معراج ، خیابان فجر ۳ در حال برگزاری است .
مراسم پایانی این رویداد بزرگ فرهنگی ، شامگاه ۲۴ آبان ماه ساعت ۲۱ تا ۲۳ واقع در تالار حوزه هنری ، به نشانی، اصفهان ، خیابان استانداری ، گذر سعدی برگزار می شود .

استانداری اصفهان ، اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ، اداره کل آموزش و پرورش ، صداو سیما و حوزه هنری در برگزاری این جشنواره همکاری و مشارکت دارند .

منطقه ۲ کشوری بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی در اصفهان در حال برگزاری است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =