نشست کتابخوانی «کتاب‌ها پرنده‌اند» در کانو ن سمنان

نشست کتابخوانی «کتاب‌ها پرنده‌اند» با مشارکت حوزه‌ی هنری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، راحله رجبی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از اجرای نشست کتابخوانی با عنوان «کتاب‌ها پرنده‌اند» با مشارکت حوزه‌ی هنری در هفته‌ی کتاب و کتابخوانی، خبر داد و گفت: این نشست با حضور ویدا رجبی نویسنده کتاب «کله‌آهنی» با دعوت از اعضای نوجوان در قالب نقد و بررسی اثر، عصر یک‌شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ برگزار شد.

نشست کتابخوانی «کتاب‌ها پرنده‌اند» در کانو ن سمنان

اروجی در ابتدای سخنانش ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضا و مربیان به خاطرات خوش دوران کودکی و عضویتش در کانون پرورش فکری، اشاره و با بیان این‌که مطالعه‌ی کتاب پلی به‌سوی نوشتن است، اعضا را به مطالعه‌ی هرچه بیش‌تر کتاب، مجلات و...، تشویق کرد.

رجبی افزود: این نشست طی سومین‌سال متوالی با هدف معرفی نویسندگان استان هم‌زمان با هفته‌ی کتاب وکتابخوانی، برگزار و در پایان با تقدیم هدیه و لوح تقدیری به امضای نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون استان از اروجی تقدیر شد.

نشست کتابخوانی «کتاب‌ها پرنده‌اند» در کانو ن سمنان

گفتنی است، در بخشی از این نشست، اعضا با بیان نقاط قوت و ضعف کتاب «کله‌آهنی» که در سال ۱۳۹۹ نامزده جایزه قلم زرین شده، به نقد و بررسی ظاهری و محتوایی اثر پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =