آیین رونمایی از کتاب «همه‌ی هیچ» در یاسوج برگزار شد

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از کتاب با عنوان "همه‌ی هیچ" تالیف عضو ارشد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، آیین رونمایی کتاب " همه‌ی هیچ"  با حضور  مدیر کل کانون استان ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگانی از کتابخانه های عمومی ، حوزه هنری ، آموزش و پرورش در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک برگزار شد.

مدیرکل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش نویسندگان را در ترویج فرهنگ مطالعه بسیار ارزشمند دانست و تصریح کرد: مربیان و اعضای کانون با بهره گیری از تجربیات و ذوق ادبی می توانند آثار فاخری خلق کنند.

امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این نشست گفت: این اداره کل آمادگی خود را در حمایت از ناشران و خرید تالیفات آنها اعلام می دارد.

 هانیه خدیوی نسب نویسنده کتاب و عضو ارشد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:مجموعه حاضر دربردارنده شرح افکار در قالب دلنوشته برای نوجوانان و بزرگسال در  ۱۰۰۰جلد آن در سال ۱۴۰۱به چاپ رسیده است. 

گفتنی است هفته کتاب و کتابخوانی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری ادبی از ۲۱ الی ۲۸ آبان ماه در مراکز فرهنگی هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.

آیین رونمایی از کتاب «همه‌ی هیچ» در یاسوج برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =