خوانش و نقد کتاب"گوسفندی که عصبانی بود خیلی عصبانی" توسط مدیران بافقی

مدیران شهرستان بافق همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در پارک آهن شهر شهرستان بافق در نشست کتابخوانی و نقد کتاب شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی و از سری جشن‌های "در سایه سار کتاب"، مدیران و روسای ادارات شهرستان بافق با شرکت در نشست کتابخوانی الگویی برای کودکان و نوجوانان شدند.
در این برنامه که بعد از پیاده‌روی مدیران و کارمندان بانوی بافقی در پارک آهن شهر برگزار شد، زهرا دهستانی، مسئول مرکز کانون بافق کتاب" گوسفندی که عصبانی بود خیلی عصبانی" را معرفی و توسط شرکت کنندگان خوانش و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
فرزانه قاسمی رئیس دامپزشکی، فرشته عسگری رئیس اداره ثبت احوال، بتول کریمیان رئیس بهزیستی و فاطمه معتمدنیا رئیس منابع طبیعی شهرستان بافق از جمله شرکت کنندگان در این نشست بودند که در ادامه با اهدای عروسک از شخصیت اصلی این کتاب که توسط یکی از خانواده‌های اعضا ساخته شده بود تقدیر شد.
این برنامه با پذیرایی چای وسیب زمینی آتشی همراه بود تا خاطره حس خوش کتابخوانی در ذهن شرکت کنندگان باقی بماند.

 خوانش و نقد کتاب"گوسفندی که عصبانی بود خیلی عصبانی" توسط مدیران بافقی خوانش و نقد کتاب"گوسفندی که عصبانی بود خیلی عصبانی" توسط مدیران بافقی خوانش و نقد کتاب"گوسفندی که عصبانی بود خیلی عصبانی" توسط مدیران بافقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =