فراخوانی برای دعوت از طراحان اسباب‌بازی‌های کتاب‌محور

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از طرح‌های اسباب‌بازی، سرگرمی و بازی‌های رایانه‌ای که پیوست کتاب‌های کانون بوده و یا در راستای توسعه و ترویج کتاب و کتاب‌خوانی است استقبال می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون با اعلام این خبر به مناسبت هفته کتاب، ارایه پیوست‌های فرهنگی را از جمله مواردی دانست که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است و توضیح داد: با توجه به ساختار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ظرفیت مناسبی در کانون برای تولید پیوست‌های فرهنگی وجود دارد.

لیلا بابایی در این زمینه با توجه به اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی و لزوم تحقق پیوست فرهنگی، از تمامی طراحان و ایده‌پردازان فعال در حوزه سرگرمی و بازی‌های رایانه‌ای دعوت کرد تا طرح‌های خلاقانه خود -که برگرفته از کتاب‌های کانون است - را به اداره کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامی، مجتمع شهید ملک‌شامران کانون ارسال کنند.

به‌گفته‌ی وی این طرح‌ها می‌تواند در قالب شخصیت‌های عروسکی، پازل، بازی رومیزی و... باشد و طرح‌های دریافتی پس از بررسی و انتخاب، تجاری‌سازی و آماده تولید می‌شود.

در این زمینه علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۸۸۷۲۹۷۹۳ تماس بگیرند.

سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی روزهای ۲۱ تا ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =