گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در مراکز آببر، سه، یک و زرین‌آباد

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی مراکز فرهنگی هنری آببر، شماره یک، سه و زرین‌آباد کانون استان زنجان ویژه برنامه‌های مختلفی را برای اعضا برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی مراکز فرهنگی هنری آببر، شماره یک، سه و زرین‌آباد کانون استان زنجان ویژه برنامه‌های مختلفی را برای اعضا برگزار کردند.

مرکز فرهنگی‌هنری آب‌بر

لیلا محمدی مربی فرهنگی مرکز در گزارشی ابراز داشت: مرکز فرهنگی‌هنری آب‌بر به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و علاقمند نمودن اعضا به فعالیت‌های کتابخوانی برنامه‌های کتابسازی، قصه گویی، معرفی کتاب، ماسک‌سازی از شخصیت‌های کتاب‌های مرکز و... را با شرکت ۷۵ نفر از دانش‌آموزان برگزار نمود .

در این برنامه‌ها دانش‌آموزان ضمن شرکت در فعالیت‌های هفته‌ی کتاب از کتاب‌های مرکز بازدید و با کتاب‌های مناسب خود آشنا شدند.

مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون استان زنجان

فاطمه محمدی مسئول مرکز شماره یک کانون استان زنجان بیان کرد: برنامه‌های این مرکز بمناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی با همکاری مدرسه‌ی پروین اعتصامی برگزار شد.

در این برنامه مربان مرکز برنامه‌های مختلفی از جمله قصه گویی(این همه تلق و ملق)، معرفی کتاب (یک جنگل و چند حیوان)، کتابسازی شخصیت‌های کتاب بصورت عروسک فک زن(موش،خرگوش، قورباغه، خوک)، نمایش خلاق، مسابقه(آخرین کتابی که خواندید) را برای کودکان و نوجوانان برگزار کردند.

مرکز فرهنگی هنری زرین آباد

شمسی سهرابی مسئول مرکز مرکز فرهنگی هنری زرین آباد در گزارشی گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی برنامه‌های متنوعی برای کودکان و نوجونان در مرکز زرین آباد به اجرا درآمد که لازم به ذکر است حضور مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود در کنار کودکان و نوجوانان و اهدای یک جلد کتاب  به دانش‌آموزان و برگزیدگان مسابقات نقاشی هفته وحدت و دوستی با  شهدا و هفته کتاب از مهمترین این برنامه‌ها بود.

وی در ادامه ابراز داشت: حضور مدارس و اعضا در مرکز، روخوانی کتاب ماهی رنگین‌کمان با تلویزیون نمادین، ساخت کاردستی از شخصیت‌های کتاب نمایش کتاب فیلم های کانونی، بحث کتاب و نقاشی با موضوع من،کتاب‌هایم و معرفی کتاب با شخصیت‌های داستان و اهدای کتاب برای تمامی شرکت کنندگان در برنامه ها از بخش‌های برنامه هفته کتاب بود.

 هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی مرکز فرهنگی هنری شماره ۳

ثریا ثقفی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره سه کانون زنجان در گزارشی گفت: روزهای شاد کتابخوانی همزمان با هفته‌ی کتاب و کتابخوانی با حضور دانش آموزان در مرکز و حضور مربیان در مدارس حال و هوای خوبی داشت.

ثقفی برنامه‌های اجرایی در این هفته را قصه گویی با ابزار، کارگاه تصویرسازی (ساخت طرح جلد کتاب با روش خلاق توسط دانش آموزان)، کارگاه کاردستی (ساخت نشانگر کتاب)، کارگاه معرفی کتاب، روخوانی کتاب و نمایش فیلم بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =