بیش از  ۶۰ عنوان برنامه در کانون برگزار خواهد شد

زنگ کتابخوانی "در سایه سار کتاب" همزمان با هفته‌ی کتاب و کتابخوانی در کانون چهار محال و بختیاری نواخته می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان حجت الله آسمند مدیر کل کانون از برگزاری بیش از ۶۰ عنوان جشن و برنامه ی فرهنگی، هنری، ادبی و علمی در مراکز کانون خبر داد.
وی با اشاره به اینکه ترویج کتابخوانی و توسعه ی سرانه ی مطالعه در استان از اهداف و رسالت ها ی کانون محسوب می شود افزود: همزمان با هفته ی« کتاب و کتابخوانی و کتابدار» جشن های کتاب با عنوان « در سایه سار کتاب» ویژه کودکان، نوجوانان، خانواده ها و عموم علاقه مندان به کتاب برگزار خواهد شد. 
وی برگزاری نشست های تخصصی در حوزه‌ی کتابخوانی با محوریت نقد و بررسی کتاب، مولوی خوانی، نشست انجمن هنر های تجسمی  آشنایی با  موضوع تصویر گری کتاب کودک همراه با نقد و بررسی تصاویر کتاب های کانون، راه های تشویق کودکان ونوجوانان به  مطالعه با حضور  مشاور  تربیتی و روانشناس و تقدیر از خانواده های شاخص در حوزه ی کتاب خوانی را بخشی از ویژه برنامه های اجرایی در این هفته عنوان کرد. 
 آسمند در این باره گفت: فعالیت های علمی و فرهنگی  به بهانه ترویج فعالیت کتاب و کتاب‌خوانی به‌صورت ویژه در مراکز فرهنگی هنری کانون ، حضور پررنگ‌ کتابخانه‌های سیار روستایی در میان کودکان و نوجوانان نقاط کمتر برخوردار، جشن‌های کتاب‌خوانی در مراکز فرهنی‌هنری کانون از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.  
جشن های درسایه سار کتاب، نواختن زنگ کتاب، تقدیر از اعضای فعال کتاب خوان، برگزاری برنامه های مشترک با سایر حوزه های مرتبط با کتاب و کتابخوانی از محوریت  برنامه های هفته ی کتاب و کتابخوانی به شمار می آید.  
سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ۲۱ تا ۲۷ آبان ۱۴۰۱ با شعار ما همانیم که می‌خوانیم برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =