کارگاه تخصصی تولید محتوای مناسب برای کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان با مشارکت نویسندگان حوزه کودک و نوجوان در دانشگاه فرهنگیان کارگاهی تخصصی با موضوع کتاب و ادبیات کودکان پیرامون ویژگی‌های محتوای مناسب برای کودکان و نوجوانان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور پروین پشتکوهی مدیرکل و فاطمه غلامزاده کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان هرمزگان کارگاهی تخصصی با موضوع کتاب و ادبیات کودکان پیرامون ویژگی‌های محتوای مناسب برای کودکان و نوجوانان در تاریخ ۲۸ آبان ۱۴۰۱  در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.
در این کارگاه اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، علی بهرامشاهی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان، پروانه ماندگاری و امیر حسین والا از نویسندگان حوزه کودک و نوجوان،معلمان و دانشجویان حضور داشتند.
پشتکوهی با بیان اینکه کتاب مناسب حق همه کودکان و نوجوانان است گفت: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کمیته بررسی کتاب سالهاست در راستای تایید محتوای مطابق با نیازهای رشدی و فکری کودکان فعالیت می کند.

کارگاه تخصصی تولید محتوای مناسب برای کودکان و نوجوانان
مدیر کل کانون با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به معلمان آینده؛ از آنها خواست دانش آموزان را به کتابخوانی ترغیب کنند و خود الگوی مناسبی در این حوزه باشند.

کارگاه تخصصی تولید محتوای مناسب برای کودکان و نوجوانان
در ادامه کارگاه، فاطمه غلامزاده نخلی به ویژگی های یک کتاب خوب برای کودکان پرداخت.
وی از شعر خوانی و قصه گویی به عنوان دو ابزار قدرتمند برای علاقمند کردن کودکان به کتابخوانی یاد کرد و در ادامه کتاب های جالب و ابزارهای قصه گویی را به دانشجویان و معلمان معرفی کرد.
در پایان کارگاه کارشناس مسئول کانون هرمزگان و نویسندگان فعال حوزه کودک پیرامون موضوع  کتاب و ادبیات کودکان با دانشجویان به گفتگو پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =