همکاران مراکز محمد آباد و هرند در برنامه توسعه و ترویج کتاب خوانی خوش درخشیدند

راضیه یزدان پناهی و فاطمه صفر پور از مرکز محمد آباد با طرح " بربال سیمرغ " ( دفتر ستاره ها ) برگزیده و عباس حدادیان از مرکز هرند با طرح " اطلس کتاب " شایسته تقدیر شدند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ،  این برنامه ویژه مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد و برگزیدگان آن همزمان با هفته کتاب معرفی شدند.

براین اساس در بخش «طرح توسعه و ترویج کتاب­خوانی: راضیه یزدان پناهی و فاطمه صفر پور از مرکز محمد آباد با طرح " بربال سیمرغ " ( دفتر ستاره ها ) برگزیده و عباس حدادیان از مرکز هرند با طرح " اطلس کتاب " شایسته تقدیر شدند .

توسعه و ترویج کتاب‌خوانی میان کودکان و نوجوانان ، با هدف ایجاد انگیزه ، علاقه و لذت خواندن در برنامه‌ روزانه‌ی آنان است . ترویج روحیه‌ کتاب‌خوانی و ایجاد حس لذت از مطالعه در کودکان و نوجوانان از رسالت‌های مهم مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می باشد که همواره در مراکز کانون از طریق فعالیت‌های کتاب‌محور فرهنگی، هنری و ادبی اجرا می‌شود.

سی‌امین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران روزهای ۲۱ تا ۲۷ آبان ۱۴۰۱ با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =