کد خبر: 320366
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
همنشینی با کتاب در هفته ی کتاب و کتابخوانی

ویژه برنامه همنشینی با کتاب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفشجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری «گلخند کیوانی» نویسنده هفشجانی با حضور در برنامه کتابخوانی «همنشینی با کتاب» در خصوص اهمیت کتاب و مطالعه در رشد فکری نوجوانان صحبت کرد.

در این برنامه که با حضور اعضای نوجوان در مرکز فرهنگی هنری هفشجان برگزار گردید،  معرفی مناسبت هفته کتاب ، علت نامگذاری این هفته،  معرفی کانون و فعالیتهای مرکزبا تاکید بر دو فعالیت بحث و نقد کتاب، معرفی شخصیت حمید رضا شاه آبادی به همراه کتاب  هیچ کس جرائتش را ندارد ، نقد و بررسی کتاب هیچ کس جرائتش را ندارد  با  همراهی نویسندگان شهر اجرا شد.

 گفتگو پیرامون کتاب، آشنایی با نظرات اعضا راجع به کتاب، آشنایی با سلایق اعضا در انتخاب موضوعات داستانی و ترغیب و تشویق اعضا به مطالعه از جمله مواردی بود که در این نشست تخصصی برای اعضای حاضر در نشست تبیین شد. 

آشنایی بیشتر اعضا با شیوه های نقدو کتاب های جدید، ایجاد فضایی برای بیان دیدگاه‌ها و نظرات اعضا راجع به کتابهای جدید از جمله اهداف برگزاری این نشست محسوب می شد.  

گفتنی است در این نشست قرار شد: با همکاری مدرسه  جلسات نقد هر دو هفته یکبار با نقد کتاب‌های داستانی به صورت مدون در مرکز اجرا شود .  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =