کتابخانه سیار روستایی خانمیرزا میهمان کودکان و نوجوانان روستایی و عشایری شد

مرکز سیار روستایی خانمیرزا با حضور در مدارس و مناطق عشایری این منطقه و با اجرای فعالیتهای فرهنگی در حوزه کتاب این هفته را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی مرکز سیار روستایی خانمیرزا با حضور در مدارس این شهرستان و با اجرای فعالیتهای فرهنگی و هنری در حوزه کتاب این هفته را گرامی داشت.

این برنامه با هدف معرفی فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی گسترده کانون و اجرای عدالت فرهنگی در مناطق کمتر برخوردار برگزار شد.

 کودکان و نوجوانان با مزایای کتاب و کتابخوانی آشنا شدند تا با ترویج فرهنگ مطالعه در خانواده‌ها و همسالان خود بتوانند مروجان فرهنگی در حوزه کتابخوانی باشند.

مدارس اسوه‌های دانش آلونی، ساجده سینی، امام صادق، زرین درخت، ۱۴ معصوم سفیلان، چادرهای عشایری شهرستان و مدرسه راهنمایی ده صحرا از جمله مدارس انتخابی برای اجرای برنامه بودند.

در این برنامه‌ها که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد بخشی از فعالیت های متنوع فرهنگی هنری کانون از جمله شاهنامه خوانی، نقالی، اریگامی، قصه گویی، بازی، معرفی کتاب و نقاشی آشنا شدند.

لازم به ذکر است سیار روستایی خانمیرزا در جشنی که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در شهرکرد برگزار شد به عنوان مرکز برتر در حوزه امانت کتاب شناخته شد.

هفته کتاب و کتابخوانی همزمان با سراسر کشور از ۲۴ آبان ماه الی ۱ آذر ماه با شعار ما همانیم که میخوانیم برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =