مرکز هرسین پنجمین میزبان جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون کرمانشاه شد

جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون استان شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ با محوریت دو مرکز هرسین و بیستون و همچنین دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان در مرکز هرسین برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون کرمانشاه شنبه ۲۸ آبان با حضور اعضای شورای فرهنگی دفتر استان، و همکاران مراکز هرسین و بیستون، در مرکز هرسین برگزار شد. در این سفر یک روزه ابتدا اعضای شورای فرهنگی از نمایشگاه آثار دور ریختنی اعضا بازدید کردند و سپس به تماشای اجرای مراسم استقبال اعضا مرکز هرسین نشسته و در ادامه از تابلو معرفی افراد شاخص و تاثیرگذار استان که از اعضا قدیمی مرکز هرسین بوده‌اند، بازدید کردند.

مرکز هرسین پنجمین میزبان جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون کرمانشاه شد

در ابتدای جلسه خانم دارابی و آقای خواجوی مربی‌مسئولان مراکز هرسین و بیستون ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و مراکز خود به بیان دغدغه‌ها و مشکلات مراکزشان پرداختند. محمد خیاط‌زنجانی، مدیر کل کانون استان ضمن تشکر از تلاش‌ها، زحمات و پشتکار مربیان مراکز هرسین و بیستون روند فعالیت‌ها و برنامه‌های دو مرکز را در ماه‌های گذشته بسیار خوب ارزیابی کرده و به بررسی دغدغه‌ها و مشکلات دو مرکز در جلسه پرداخت.

مرکز هرسین پنجمین میزبان جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون کرمانشاه شد

در ادامه زنجانی، مدیر کل کانون استان از اعضا برتر مرکز هرسین در حوزه‌های کتابخوانی و قصه‌گویی با اهدای لوح تقدیر کرد. همچنین از زحمات همکاران مراکز هرسین و بیستون با اهدای لوح از سوی مدیر کل کانون استان تقدیر شد. 
در انتهای جلسه نیز زنجانی ضمن تبریک به اعضا و مربیان برگزیده در حوزه‌های کتابخوانی و قصه‌گویی از رابطین دو جشنواره کارشناسان فرهنگی سرکار خانم‌ها گلشن‌پور و صبوری تشکر و از عملکرد خوب تیم داوران استانی که با انتخاب‌های درست و بجا نمایندگان خوبی را از استان برای مرحله‌ی بعد معرفی نمودند، قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =