راه اندازی ایستگاه مطالعه واهدای کتاب به بخش بستری کودکان بیمارستان امام خمینی «ره »شهر ایلام

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام تعداد 400جلد کتاب به کودکان بستری در بخش کودکان بیمارستان امام خمینی« ره » شهر ایلام اهدا کرد .


به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ، صبح روز یکشنبه ۲۹ آبان ماه، مدیر کل کانون با همراهی معاون فرهنگی و تعدادی از کارکنان این مجموعه  در ادامه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ایلام ، به کودکان بستری در این بیمارستان همزمان با راه اندازی ایستگاه مطالعه کودک  تعداد400جلد کتاب نیز به کودکان بستری دربخش اهدا کرد.
فاطمه رستگار با آرزوی تندرستی و بهبودی برای کودکان بستری در این بخش،اظهار داشت: این برنامه با هدف راه اندازی ایستگاه مطالعه در بیمارستان امام خمینی « ره »شهر ایلام ویژه کودکان برگزار شد تا در هر فصل تعدادی کتاب متناسب با گروه سنی جامعه هدف اهدا شود. 
وی تصریح کرد: در این برنامه علاوه بر اهدای کتاب، کتابخانه های خاص کودک و نوجوان برای بخش کودکان تجهیز شد، تا بیماران کودک این بیمارستان و والدین آنها ضمن مطالعه با کتاب های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بیشتر آشنا شوند.
فاطمه رستگار با بیان این مطلب که در سنگر فرهنگی خدمت کردن به کودکان و نوجوانان در جهت رشد و ارتقاء استعدادهای این قشر حساس برای ساختن آینده‌ای روشن و هدفمند از افتخارات مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است،افزود: کودکان آینده سازان مملکت عزیزمان هستند و توجه به حفظ سلامت جسمی و،روحی و خواسته‌های آنها در جهت رشد و شکوفایی استعدادهایشان ضرورت دارد .
وی تصریح کرد: در ادامه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی امروز به بخش بستری کودکان بیمارستان امام خمینی «ره» شهر ایلام آمدیم تا ضمن عیادت از کودکان با اهدای کتاب به آنها بر اهمیت مطالعه برای کودکان تأکید نماییم و آنها را با مجموعه کتابهای کانون آشنا کنیم  .
وی بر حفظ نشاط وپویایی کودکان تأکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان و نهادینه کردن آن در جامعه برای داشتن فرزندانی خلاق ،باسواد و سرشار از موفقیت و آگاهی یک ضرورت است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ترویج این فرهنگ زیبا ثابت قدم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =