شیوه مناسب مطالعه بین کودکان و نوجوانان باید رواج پیدا کند

کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان درهفته کتاب و کتابخوانی با امام جمعه اهل سنت شهرستان بند رخمیر دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان،مورخ ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ناهید پذیرایی کارشناس فرهنگی و طاهره مسافری کارشناس ادبی کانون استان با موضوع رواج مطالعه و کتابخوانی در بین کودکان ونوجوانان با سید عبدالجلیل قتالی امام جمعه اهل سنت شهرستان بندرخمیر و رئیس مجتمع دینی صدر السلام اهل سنت دیدار کرد.

قتالی با تاکید به داشتن برنامه های منسجم در راستای کتاب خوانی گفت:باید با شیوه های مناسب مطالعه را در میان کودکان ونوجوانان رواج داد و در برنامه ها بیشتر عمل کنیم و از شعار بپرهیزیم

پذیرایی ضمن تاکید در اهمیت کتاب و مطالعه در بین کودکان ونوجوانان  به شیوه قصه گویی پرداخت و گفت: قصه گویی یکی از ابزارهای رواج مطالعه است و قصه گویی علاوه بر مطالعه باعث افزایش اعتماد به نفس ،تقویت فن بیان و سواد خواندن و نوشتن درکودکان و نوجوانان می شود.

وی همچنین افزود:حضور پدربزرگ ها و مادربزرگ ها به عنوان قصه گو در کانون پرورش فکری این زمینه را ایجاد میکند که تجربیات ارزشمند آنان با شیوه قصه گویی در بین کودکان ونوجوانان رواج پیدا کند.

در پایان کارشناسان کانون هرمزگان از همکاری و توجه ویژه امام جمعه اهل سنت در افتتاح و حضور کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و ارتقا سطح مطالعه و کتابخوانی در شهرستان بندرخمیر با اهدا بسته فرهنگی کتاب های کانون قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =