برگزاری طرح‌های کتاب محور در هفته کتاب و کتاب‌خوانی

جشن‌های شاد و کتاب محور "در سایه‌سار کتاب" در مرکز فرهنگی، هنری شماره یک کانون پرورش فکری میبد با روشهای متفاوت و همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، همزمان با هفته ملی کتاب و کتابخوانی، مسابقه روخوانی بین کودکان دوستدار کتاب و دانایی در مرکز شماره یک میبد برگزار گردید. کودکان دوستدار مطالعه و دانایی با ذوق و اشتیاق فراوان در این مسابقه نام‌نویسی کرده و داوطلب شرکت در این برنامه شدند.
در این مسابقه متن های یکسان و برابر برای کودکان در نظر گرفته شد تا کودکان با بیان زیبا، شیوا و کامل متن را قرائت نمایند. بعد از چندین مرحله رقابت، به اعضایی که به مرحله نهایی راه یافتند جوایزی اهدا شد.
از دیگر طرح‌های اجرا شده مسابقه معرفی کتاب با عنوان "یک عضو یک کتاب" بود. اعضای شرکت کننده، کتاب های مورد علاقه خود را برای دوستان خود معرفی کرده و فیلمی از خود تهیه نموده و برای کانون ارسال کردند. در این فعالیت ۳۷ اثر ویدیویی کودکان علاقه‌مند، به مرکز فرهنگی، هنری کانون رسید که بعد از داوری به ۱۰ اثر برتر جوایزی اهدا خواهد شد.
گفتنی است صدها دانش‌آموز از مدارس شهرستان از مرکز بازدید و با معرفی کتاب های مختلف و نحوه عضویت در کانون آشنا شدند؛ همچنین در حاشیه این برنامه بخشی از فعالیت های فرهنگی، هنری کانون از جمله: قصه‌گویی، سفالگری ،نمایش فیلم، کتاب و بازی و سرگرمی ارائه گردید.

 برگزاری طرح‌های کتاب محور در هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزاری طرح‌های کتاب محور در هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزاری طرح‌های کتاب محور در هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزاری طرح‌های کتاب محور در هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزاری طرح‌های کتاب محور در هفته کتاب و کتاب‌خوانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =