بهره مندی ۵۰۰۰دانش آموز از فعالیت های کتابخانه سیار شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در هفته کتابخوانی

در هفته کتاب و کتابخوانی درهای مدارس شهر همدان به روی مینی بوس کتابخانه سیار شهری گشوده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مینی بوس کتابخانه سیار شهری کانون پرورش فکری همدان در هفته کتاب و کتابخوانی و از تاریخ ۲۱ آبان تا دو آذرماه وارد یازده مدرسه ابتدایی ناحیه یک و دو همدان شد و به اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی هنری از قبیل: معرفی کتاب، قصه گویی، نمایش عروسکی و بازی و سرگرمی پرداخت. از این برنامه ها بیش از ۵۰۰۰ دانش آموز بهره مند شدند.

 گفتنی است در این ایام مینی بوس کتابخانه سیار شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با حضور در حیاط مدارس این امکان را فراهم نمود که دانش آموزان ضمن بازدید از کتابخانه سیار به مطالعه در فضای جذاب این کتابخانه بپردازند.

بهرمندی ۵۰۰۰دانش آموز از فعالیت های کتابخانه سیار شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در هفته کتابخوانی

شایان ذکر است، مدارس شهید مظلومیان، شهید دستغیب، شهید صابریان رنجبر، شهیدطالقانی، معلم، سعدی، شهدای گمنام، شهید بهشتی، شهید ملک محمدی، شاهد اخوان و راه نور در هفته کتاب و کتابخوانی در این برنامه شرکت کرده و از فعالیت های فرهنگی و هنری کتابخانه سیار شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان بهره بردند.

بهرمندی ۵۰۰۰دانش آموز از فعالیت های کتابخانه سیار شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در هفته کتابخوانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =