دومین جلسه‌ی کارگروه مشورتی نوجوانان پسر مدیر کل کانون کرمانشاه

دومین جلسه‌ی کارگروه مشورتی نوجوانان مدیر کل کانون استان با حضور نوجوانان پسر پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ با محوریت موضوعی جذب عضو نوجوان، در محل سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری آفرینش برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، دومین جلسه‌ی کارگروه مشورتی نوجوانان پسر مدیر کل کانون استان، پنجشنبه ۳ آذر ماه در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری آفرینش برگزار شد. در این جلسه که با محوریت موضوعی چگونگی جذب اعضا نوجوان و به ویژه اعضا نوجوان پسر برگزار شد، مشاوران نوجوان به بیان راه‌کارها و پیشنهادهای خود در این خصوص پرداختند: کتاب‌های قفسه‌ی نوجوان در مراکز، غنی ساختن کارگاه‌های تخصصی نوجوان محور، سرمایه‌گذاری روی مخاطبان فعال نوجوان و اعضاء ارشد کنونی، تمرکز زدایی فعالیت‌های کانون، توجه به فضاسازی‌های محیطی خلاق و مناسب برای نوجوان، تقویت قرارگاه رسانه‌ای، فستیوال‌های فرهنگی، هنری و ادبی تعاملی برای نوجوانان، معرفی بیشتر و خلاقانه‌تر کانون به مدارس، حضور فعالیت‌های کانون در مدارس جهت جذب عضو بیشتر، فعالیت بیشتر سینما کانون و اکران وسیع‌تر فیلم‌ها، کار روی بازی‌های فکری و... از جمله مواردی بود که توسط مشاوران نوجوان مدیر کل مطرح شد تا مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

دومین جلسه‌ی کارگروه مشورتی نوجوانان پسر مدیر کل کانون کرمانشاه

محمد خیاط زنجانی، مدیر کل کانون استان ضمن تشکر از اعضاء حاضر در جلسه روند پیشنهاد و ارائه‌ی راه‌کارها را خوب ارزیابی کرده و ضمن توضیح در خصوص برخی از راه‌کارها و پیشنهادات ارائه شده، از مشاوران نوجوان خود خواست تا با فکر و تمرکز بیشتری روی همه‌ی پیشنهادات ارائه شده کار کنند تا بتوانیم برای جلسات آینده به جمع‌بندی موثری برسیم. در این جلسه علی ابراهیمی، یاسین اعتمادی، امیرحسین زینعلی، یاشار بنده، حسین میرزایی، سینا مرادی، محمدجواد زنجانی و ارشک مظلومی از مشاوران نوجوان مدیر کل کانون حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =