سومین نشست حلقه‌ی بحث آزاد نوجوانان با موضوع خداباوری و جایگاه آن در زندگی نوجوان امروز در کانون کرمانشاه

سومین نشست حلقه‌ی بحث آزاد و پرسش و پاسخ با نوجوانان به شیوه‌ی بحث آزاد با موضوع خداباوری و جایگاه آن در زندگی نوجوان امروز، پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری آفرینش کرمانشاه برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، سومین نشست بحث آزاد و پرسش و پاسخ برای نوجوانان با موضوع خداباوری و جایگاه آن در زندگی نوجوان امروز، پنجشنبه ۳ آذر ماه در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری آفرینش برگزار شد. در دو جلسه‌ی قبل که با گروه نوجوانان دختر مرکز شماره‌ی ۲ با همین موضوع برگزار شده بود، مقدمات بیان و سوالات پیش آمده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و سپس در جلسه‌ی سوم با حضور دکتر زنجانی، مربی_کارشناس و مدیر کل کانون استان این بحث جمع‌بندی و به پایان رسید.

سومین نشست حلقه‌ی بحث آزاد نوجوانان با موضوع خداباوری و جایگاه آن در زندگی نوجوان امروز در کانون کرمانشاه

در جمع‌بندی ضمن ارائه دلایل و برهان‌های متفاوت از سوی نوجوانان در خصوص موضوع مطرح شده، زنجانی به شیوه‌ای ساده و با ارائه مصداق‌ها با زبانی ساده سوالات و ابهامات ذهن نوجوانان را پاسخ و بحث خداباوری و جایگاه آن در زندگی نوجوان امروز را با استناد به مباحث مطرح شده از سوی خود اعضاء و همچنین با تکیه بر اندیشه معرفت اسلامی جمع‌بندی و به پایان رسانید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =