خوش درخشی قصه‌گویان قزوینی در مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌‍‌گویی

با برگزاری مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان آذربایجان‌شرقی شش قصه‌گوی قزوینی افتخار آفریدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در جریان آیین اختتامیه مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان آذربایجان‌شرقی (منطقه یک کشور) شش قصه‌گوی قزوینی خوش درخشیدند.

در این آیین که با حضور سیدعلی‌اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد، در بخش قدردانی از برگزیدگان شرکت کنندگان استان قزوین به شرح زیر معرفی و تقدیر شدند؛

در بخش ملی (نوجوان) سارینا حاجی برای قصه «چترباد» عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین با مربی‌گری آزاده میربها برگزیده شناخته شد.

در بخش آیینی–سنتی گروه سنی نوجوان محمدطاها ذوالفقاری با قصه «رستم و سهراب» از مرکز فرهنگی و هنری مجتمع با مربی‌گری فاطمه فارسی و طناز رئوفی نژاد با قصه «رستم و تهمینه» عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین با مربی‌گری آزاده میربها برگزیده شناخته شدند.

در بخش ملی(بزرگسال) رتبه اول به فرزانه گلدوزان مربی مسئول مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین برای قصه«آقای کفاش و هزارپا»اختصاص یافت و جایزه سوم به مینا عابدی مربی فرهنگی مرکز مجتمع برای قصه «پهلوان پنبه» تعلق گرفت.

در بخش پدربزرگ و مادربزرگ‌ها، معصومه رحمانی از مرکز فرهنگی و هنری شماره یک تاکستان با هدایت سارا طاهرخانی و با قصه «کلوچه‌های خدا» شایسته تقدیر شناخته شد.پ

مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی (منطقه‌ 1 کشور) با حضور قصه‌گویان استان‌های آذربایجان شرقی، اذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و قزوین از اول تا سوم آذرماه در سالن سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

گفتنی‌ست شرکت کنندگان استان قزوین در این جشنواره بیشترین رتبه را کسب کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =