باید تلاش کرد همه‌ی دانش‌آموزان عضو کانون کرمانشاه بشوند

اولین آیین تجلیل از افتخار آفرینان و برگزیدگان بین‌المللی و ملی کودک و نوجوان کرمانشاهی با حضور بهمن امیری‌مقدم، استاندار کرمانشاه شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری آفرینش برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اولین آیین تجلیل از افتخارآفرینان و برگزیدگان بین‌المللی و ملی کودک و نوجوان استان کرمانشاه با حضور بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه و مدیران و معاونین ادارات فرهنگی استان، شنبه ۵ آذر ماه در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری آفرینش برگزار شد. در این برنامه که با حضور کودکان و نوجوان برگزیده ملی و بین‌المللی و والدین آنان و همچنین با حضور همکاران مراکز سطح کرمانشاه برگزار شد، بعد از تلاوت قرآن توسط حسین گلچین عضو نوجوان کانون و پخش سرود ملی، کلیپی از گزیده فعالیت‌های فاخر کانون استان کرمانشاه از ابتدای سال تا کانون برای حضار پخش گردید. سپس محمد خیاط‌زنجانی، مدیر کل کانون استان ضمن خیر مقدم و خوش‌آمدگویی به حضار و معرفی کانون و فعالیت‌های آن گفت: خوشحالیم که امسال توانسته‌ایم در کانون سهم بیشتری از اوقات و لحظات کودکان و نوجوانان کرمانشاهی را با اجرای برنامه‌ها و کارگاه‌های مختلف در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم در کشف و پرورش آنان موثر عمل کنیم. زنجانی ضمن تشکر از حمایت و حضور استاندار مردمی و پرتلاش استان کرمانشاه بیان داشت: امروز برای اولین بار آیین تجلیل از افتخار آفرینان بین‌المللی و ملی کودک و نوجوان کرمانشاهی  در شاخه‌های فرهنگی، علمی و ورزشی را برگزار کردیم تا بلکه انگیزه‌ای باشد برای تلاش و پیشرفت بیشتر آنان.
در ادامه سرود_نمایش «ای سرزمین من» کار گروه سرود مرکز شماره ۲ کانون کرمانشاه اجرا و سپس یاسین اعتمادی و سوگند میرزایی دو نوجوان برگزیده به عنوان نماینده‌ی نوجوانان کرمانشاهی به بیان دغدغه‌ها و صحبت‌های خود با استاندار کرمانشاه و حضار پرداختند.

باید تلاش کرد همه‌ی دانش‌آموزان عضو کانون کرمانشاه بشوند

بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه در صحبت‌های خود ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست؛ دغدغه‌ها، صحبت‌ها و خواسته‌های دو نوجوان برگزیده را بسیار حائز اهمیت دانسته و در خصوص برخی از پیشنهادات این نوجوانان قول عمل و همکاری داد. امیری‌مقدم از تلاش‌ها و زحمات مدیر کل و همکاران و مربیان کانون در مدت چند ماهه اخیر قدردانی کرده و از پویایی و فعالیت کانون ابراز خرسندی نمود. ایشان همچنین اهمیت دادن به کودکان و نوجوانان را بسیار مهم دانست و بیان داشت: کار کانون خیلی مهم است و باید تلاش کرد تا همه‌ی دانش‌آموزان عضو کانون بشوند تا مسیر پرورش و تربیت آنان موثر و خوب پیش برود. امیری‌مقدم در پایان صحبت‌های خود ضمن تقدیر از حرکت «تشکیل کارگروه مشورتی نوجوانان مدیر کل کانون» و پسندیده بودن این امر، این کارگروه را به عنوان مشاوران نوجوان خود اعلام کرده و از نوجوانان خواست تا پیشنهادات و دغدغه‌های خود را به ایشان منتقل نمایند. بعد از صحبت‌های استاندار، نشان مرغک کانون، هدیه‌ی فرهنگی و لوح سپاسی با امضای نوجوانان کارگروه مشورتی و کودکان و نوجوانان برگزیده کانون به پاس قدردانی تقدیم استاندار گردید. در پایان برنامه نیز برگزیدگان بین‌المللی و ملی کودک و نوجوان لوح تقدیر و هدایای خود را از دست استاندار دریافت نمودند.

در اولین آیین تجلیل از افتخارآفرینان و برگزیدگان بین‌المللی و ملی کودک و نوجوان کرمانشاه از ۶۱ کودک و نوجوان در بخش بین‌المللی و ۸۰ کودک و نوجوان در بخش جشنواره‌های ملی تقدیر شد که این کودکان و نوجوانان از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل بهزیستی و اداره کل کمیته امداد خمینی (ره) کرمانشاه در رشته‌های فرهنگی، علمی و ورزشی معرفی شده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =