مرکز شماره ۲ ششمین میزبان جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون کرمانشاه شد

جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون استان شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ با محوریت مرکز شماره ۲ و آیین تجلیل از افتخارآفرینان و برگزیدگان بین‌المللی و ملی کودک و نوجوان استان کرمانشاه در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری آفرینش برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون استان شنبه ۵ آذر با محوریت موضوعی مرکز شماره ۲ و آیین تجلیل از افتخارآفرینان و برگزیدگان بین‌المللی و ملی کودک و نوجوان در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری آفرینش برگزار شد. در این جلسه ابتدا نسرین درخشان مسئول مجتمع آفرینش و شهرزاد قهرمانی مسئول مرکز شماره ۲ به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت‌ها و روند کاری مجتمع و مرکز شماره ۲ ارائه پرداختند.

مرکز شماره ۲ ششمین میزبان جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون کرمانشاه شد

سپس زنجانی، مدیر کل کانون استان ضمن تشکر و قدردانی از همکاران و مجموعه مجتمع فرهنگی هنری آفرینش در بخش‌های مختلف، از روند کار و تلاش و زحمات همکاران و نتایج حاصله، ابراز خرسندی کرد و از آنان خواست تا با توان و انگیزه دو چندان به مسیر خود ادامه دهند. زنجانی در ادامه گفت: بار کاری ویژه‌برنامه‌های مختلف کانون استان بر دوش مجموعه مجتمع فرهنگی هنری آفرینش بوده و این نشان از توان همکاران این مجموعه در اجرای منظم و خوب این ویژه‌برنامه‌هاست. در ادامه‌ی جلسه در خصوص ریز برنامه‌های تدارک دیده شده و چگونگی اجرای برنامه‌ی آیین تجلیل از افتخار آفرینان و برگزیدگان بین‌المللی و ملی کودک و نوجوان کرمانشاه با حضور استاندار صحبت و سین برنامه‌ها مشخص و چیده شد.
سپس نسخه پیش‌نویس طرح کانون_ مدرسه ابلاغی از ستاد کانون کشور مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =