برگزاری ویژه برنامه‌ی آموزشی، مسابقه‌ای «پرتاب دارت» در کانون البرز

همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در راستای اجرای آیین نامه مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی در ویژه برنامه‌ی آموزشی، مسابقه ای «آشنایی با پرتاب دارت» حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، این ویژه برنامه روز یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ با هدف ایجاد شادابی و شور و نشاط در همکاران و ارتقای سطح توانایی آنان به منظور حضور در مرحله‌ی استانی مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی در مرکز شماره ۱ کانون کرج،  برگزار شد.

«بهمن اسفندیاری»، رییس انجمن دارت استان و مدرس این دوره‌ی آموزشی در نشست کوتاهی به معرفی این ورزش و تاریخچه‌ی آن پرداخته و در مورد جنبه‌های سرگرمی، بازی و ورزشی این فعالیت  برای گروه‌های سنی مختلف صحبت کرده و این فعالیت را در سنین کودکی مفرح و سرگرم کننده دانست و افزود در این سن بیشتر به عنوان بازی کابرد خواهد داشت، وی ادامه داد در نوجوانی برای تمرکز و محاسبات ریاضی و از این سن به بعد به عنوان فعالیت ورزشی به دارت نگاه می‌کنیم.

برگزاری ویژه برنامه‌ی آموزشی، مسابقه‌ای «پرتاب دارت» در کانون البرز

این کارشناس در بخش بعدی  به مباحث مختلفی همچون فواید دارت و تاثیرات آن در زمینه‌ی  افزایش تمرکز، جلوگیری از افسردگی و  بالا بردن اعتماد به نفس،معرفی اجزای مختلف این ورزش، انواع دارت‌ها،نحوه‌ی پرتاب و محاسبه‌ی امتیازات و  تشریح نحوه‌ی اجرای مسابقات استانی، کشوری و جهانی در این زمینه پرداخت.

برگزاری ویژه برنامه‌ی آموزشی، مسابقه‌ای «پرتاب دارت» در کانون البرز

از هر فعالیت مناسبی برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی بهره خواهیم برد

مهری فلاح، سرپرست کانون البرز در این نشست آموزشی ضمن ابراز خرسندی از فراهم شدن زمینه‌ی تعامل با هیئت و انجمن «دارت استان» به منظور ایجاد روحیه‌ی نشاط و خودباوری در همکاران افزود امیدواریم که بتوانیم در یک تعامل سازنده بستر استفاده از چنین فعالیت‌هایی را در مراکز فراهم کنیم و ادامه داد سعی خواهیم کرد از چنین فعالیت‌هایی برای جذب نوجوانان و حضور پررنگ‌تر اعضا و خانواده‌ها در مراکز بهره برده و برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی از آن استفاده کنیم؛ به عنوان مثال از نمونه دارت برای جهت دهی به فعالی کتابخوانی بهره ببریم و مربیان با همراهی اعضا صفحاتی به این منظور طراحی کرده و اهداف خود را با فعالیت‌های کتاب محور نشانه گذاری کنند.

برگزاری ویژه برنامه‌ی آموزشی، مسابقه‌ای «پرتاب دارت» در کانون البرز

برگزاری ویژه برنامه‌ی آموزشی، مسابقه‌ای «پرتاب دارت» در کانون البرز

در پایان این نشست آموزشی، ویژه برنامه‌ی مسابقه «پرتاب دارت» با حضور رییس، نایب رییس و داوران انجمن دارت استان برگزار و فرانک فروزانفر، الهام عابدی، سحر حقیقی و اعظم ذوالفقاری به عنوان  نفرات اول تا چهارم این بخش برای شرکت در مسابقات بخش بانوان کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان معرفی شدند.

برگزاری مسابقات دارت ویژه آقایان

روز شنبه ۱۳ آذر ۱۴۱۰۱ نیز مسابقات دارت ویژه همکاران آقای بخش های مختلف کانون البرز در محل اداره کل واقع در گلشهر ویلا، بلوار مصطفی خمینی و پس از برگزاری دورهی آموزشی مشابهی با حضور بهمن اسفندیاری، رییس انجمن دارت استان البرز برگزار شد و در نهایت عیسی حبیبی، علی قربانی قرا قانلو، سید مرتضی رضوی کوشکویی و رضا ابراهیمی ممان  به ترتیب توانستند رتبه های اول تا چهارم را کسب کرده و به مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه های اجرایی استان راه یابند.

گزارش تصویری

گفتنی است در پایان این دوره آموزشی با اهدای لوح تجلیل از اعضای انجمن دارت و مسؤولان برگزار کننده مسابقات با اهدای لوح از سوی مهری فلاح، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، تجلیل شد.

لازم به توضیح است روز شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ و  قبل از برگزاری این نشست آموزشی- مسابقه‌ای، مهری فلاح، سرپرست کانون استان البرز و بهمن اسفندیاری رییس انجمن دارت استان با هم دیدار و گفتگو کرده و ضمن بررسی جوانب و اهداف مختلف این ورزش و سرگرمی در خصوص زمینه‌های همکاری در دو بخش همکاران و اعضای مراکز بحث و گفتگو کرده و از مکان‌های مناسب برای اجرای این ورزش بازدید کردند.

برگزاری ویژه برنامه‌ی آموزشی، مسابقه‌ای «پرتاب دارت» در کانون البرز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =