جشنواره بزرگ قصه‌گویی   «البرز  قوی» هفته‌ی اول بهمن ماه اجرا می‌شود

جلسه دوم کارگروه قصه‌گویی البرز قوی با حضور نمایندگان سازمان‌های عضو در کانون البرز تشکیل شد؛ به پیشنهاد اعضای کارگروه زمان برگزاری جشنواره هفته‌ی اول بهمن ماه تعیین شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، این جلسه به منظور پیگیری مصوبات اولین نشست کارگروه و امور انجام شده از سوی سازمان‌های عضو، برگزار شد و نمایندگان سازمان‌ها  ضمن تاکید بر نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تربیت نسل آتی با تاکید بر فعالیت اثر بخش قصه‌گویی، گزارشی از عملکرد خود در این زمینه ارایه کردند.

مهری فلاح، رییس کارگروه و مدیر این جشنواره بر لزوم هم افزایی و اشتراک توانمندی‌ها تاکید کرده و ضمن اعلام شرح وظایف هر کدام از دستگاه‌ها و ضرورت پی‌گیری امور انجام نشده،  از آمادگی همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای برگزاری  جلسات توجیهی و دوره‌های  آموزشی  و کارگاه‌های کوتاه مدت برای علاقه‌مندان خبر داد.

این مقام مسوول از تمام نمایندگان دستگاه‌های اجرایی خواست تا از تمامی ظرفیت‌های اطلاع رسانی خود برای جذب مخاطبان نوجوان، زنان و مردان و پدربزرگ، مادربزرگ‌ها استفاده کنند.

 جشنواره بزرگ قصه‌گویی «ایران کوچک در  البرز  قوی» هفته‌ی اول بهمن ماه اجرا می‌شود

فلاح همچنین این جشنواره را فرصتی برای تعامل دستگاه‌های فرهنگی و حضور دانش آموزان و علاقه‌مندان خوانده و ابراز امیدواری کرد شرایطی فراهم شود تا حداکثر  مخاطبان کودک و نوجوان از این جشنواره بهره‌ی لازم را ببرند.

گفتنی است جشنواره‌ی البرز قوی به صورت گسترده در سطوح مختلف در استان با هدف ایجاد نشاط و شادابی در حال اجراست.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره قصه‌گویی می‌توانند  فیلم قصه‌گویی خود را پس از مطالعه فراخوان در سامانه‌ی اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز به نشانی Alborz.kpf.ir/fest  ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =