از پژوهشگران برتر کانون مازندران تجلیل می‌شود

هم‌زمان با هفته پژوهش، از پژوهشگران برتر کانون پرورش فکری مازندران تجلیل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، کارشناس آموزش و پژوهش این کانون با اعلام این خبر افزود:  به مناسبت گرامی‌داشت این هفته و تجلیل از پژوهشگران برتر و فعالان حوزه پژوهشی استان، ویژه برنامه‌ای در کانون مازندران برگزار می شود.

سهیلا بابایی با اعلام برنامه‌های شاخص هفته پژوهش از برگزاری آیین تجلیل از اعضای نهاد اقدام پژوه و مربیان و اعضای انجمن پژوهشگران کانون مازندران خبر داد و بیان داشت:  برگزاری نمایشگاه آثار پژوهشی اعضا و مربیان در مرکز شماره ۳ ساری -  برگزاری نشست مجازی جستار نویسی ویژه  مربیان فرهنگی و مربیان ادبی استان و برگزاری نشست مجازی اقدام پژوهی و مقاله و پژوهش اعضا ویژه  مربیان فعال حوزه پژوهش، برخی از برنامه‌های شاخص این استان می باشد.

وی در ادامه افزود: برگزاری سمینار پژوهشی توسط اعضای پژوهشگر استان و بازدید مربیان و اعضاء پژوهشگر کانون پرورش فکری مازندران  از خانه کلبادی ساری از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده این کانون در طول هفته پژوهش است.

چهاردهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۱۹ تا ۲۴ آذر ۱۴۰۱ با شعار «مساله‌شناسی کودک و نوجوان، افق روشن آینده» برگزار خواهد شد.

از پژوهشگران برتر کانون مازندران تجلیل می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =