کد خبر: 320763
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
بازدید 381
برگزاری آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران واحد اصفهان

آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران واحد اصفهان ، جمعه 11 آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲:۳۰ در ساختمان مرکزی کانون زبان ایران واحد اصفهان واقع در اصفهان خیابان نیکبخت برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، در حاشیه برگزاری آزمون خانم جعفری سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان بر لزوم هم افزایی کانون زبان ایران با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید داشت و عنوان نمود : از کانون زبان ایران برای تعامل و همکاری مشترک برنامه های فرهنگی ، هنری و ادبی پیش روی کانون پرورش فکری دعوت می نمایم .

در آزمون جذب مدرس امسال ۲۴۵ نفر شرکت کرده که از این تعداد ۲۱۱ نفر زن و تعداد ۳۴ نفر مرد هستند . ثبت نام این آزمون از تاریخ ۱۴ آبان ۱۴۰۱ تا ۴ آذر ۱۴۰۱ انجام شد و در تاریخ 11 آذر آزمون برگزار گردید که جواب آزمون در تاریخ ۱۶ آذر  1401 اعلام می شود . آزمون جذب مدرس کانون زبان ، ۴ مرحله می باشد که بعد از گذراندن مرحله کتبی ، مرحله مصاحبه ، مرحله TTC (آزمون تربیت مدرس زبان) و بعد مرحله DEMO ( آزمون تدریس زبان ) ،  قبول شدگان در آزمون به عنوان مدرسین کانون زبان در رده های کودک ، نوجوان و بزرگسال برگزیده می شوند  و در ترم بهار جذب کانون زبان ایران استان اصفهان می گردند .

آزمون بعدی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار می گردد و علاقه مندان با حداقل مدرک لیسانس و حداقل ۲۱ سال می توانند در این آزمون شرکت نمایند .

آقای عمرانی سرپرست کانون زبان ایران واحد اصفهان عنوان کرد : پذیرفته شدگان در آزمون جذب مدرس پس از مراحل تایید صلاحیت توسط گزینش و حراست کانون زبان ایران به عنوان مدرس ، مورد جذب کانون زبان ایران قرار می گیرند .

برگزاری آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران واحد اصفهان


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =