کد خبر: 320792
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۹
بازدید 312
راهیابی قصه گوی بوشهری به بخش بین الملل بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی کانون

سوسن حیاتی، قصه گو و مربی کانون استان بوشهر به بخش بین الملل بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، به نقل از کمیته بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی،  سوسن حیاتی، قصه گو و مربی کانون استان بوشهر به بخش بین الملل بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافت.

بر این اساس،  اسامی راه‌یافتگان داخلی به بخش بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی عبارتند از: سوسن حیاتی با قصه «کریم و اوس کریم» از بوشهر، مهری خسرویان با قصه «افسانه گیلگمش» از کرمان، محمود خرقانی با قصه «شغال دم‌کنده» از خراسان رضوی، مرضیه پولادی با قصه «عینک» از اصفهان، شادی پاکزاد با قصه «واقعا جدی جدی» از آذربایجان غربی، شبنم سیدی با قصه «کک به تنور» از کرمان، هادی رفیعی با قصه «عنکبوت» از زنجان، فاطمه بحرانی با قصه «اژدها پرواز کرد» از یزد، لیلا خلیفه‌سقا با قصه «اتل متل هفت آسمون» از اردبیل، محسن وظیفه با قصه «آراز چوپان» از اردبیل، محمدجواد علیمردانی با قصه «پهلوان کچل» از فارس، مصطفی جعفری‌خوزانی با قصه «حرفُ باد» از اصفهان، محسن کریمی با قصه «به دنبال بخت» از قم، زینب موسوی با قصه «تویزه‌ی پادشاهی» از خوزستان و فاطمه غفاری‌سروستانی با قصه «کرم سه نقطه» از هرمزگان.

احسان‌ عبدی‌پور، وحید خسروی و سعید مجیدی داوری بخش بین‌الملل را بر عهده داشتند. مسئولیت گروه داوری برعهده  همایون همدانی مسئول بخش بین‌الملل جشنواره بود.

شایان ذکر است  ۱۵ قصه‌گو از ایران و ۱۰ قصه‌گو از شش کشور جهان به بخش بین‌الملل بیست‌وچهارمین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری راه یافتند که از ۱۸ تا ۲۲ دی ۱۴۰۱ در یزد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =