درخشش پویانمایی‌های کانون در جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

دو پویانمایی «آسمان دوست داشتنی» و «زمین بازی» از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش بین‌الملل پنجاه‌ودومین جشنواره فیلم رشد درخشیدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پویانمایی «آسمان دوست داشتنی» به کارگردانی امیر مهران برنده تندیس زرین، دیپلم افتخار و جایزه نقدی این دوره از جشنواره فیلم رشد شد.

این پویانمایی یک اثر درام است که با تکنیک دوبعدی به موضوع جنگ می‌پردازد و زمان آن ۱۴ دقیقه و ۱۰ ثانیه است.

همچنین پویانمایی «زمین بازی» به کارگردانی سمانه اسدی تندیس سیمین، دیپلم افتخار و جایزه نقدی پنجاه‌ودومین جشنواره فیلم رشد را از آن خود کرد.

این انیمیشن ۸ دقیقه و ۱۶ ثانیه‌ای که از جمله تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری در بخش حمایت از استعدادهای جوان بوده با تکنیک دوبعدی دیجیتالی ساخته شده است.

بر اساس این خبر، در بخش پویانمایی بین‌الملل نیز حسین آقامحمدی با اثر «دشت گل‌های زرد» حائز رتبه دیپلم افتخار، تیمون لدر با اثر «خانه موش» حائز رتبه لوح تقدیر از اسلوونی، آیه ابراهیم با اثر «ستون قدرت» حائز رتبه لوح تقدیر از مالزی و ایوان استور و خاویر ایگناسیو لونا و کروک با اثر «کوما و جانوران» حائز رتبه لوح تقدیر از آرژانتین در پنجاه‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد شدند.

هیات داوران بخش پویانمایی این دوره از جشنواره رشد را هادی محمدیان، شهرام حیدریان و پروین تجوید تشکیل دادند.

مراسم پایانی پنجاه‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد، شامگاه یک‌شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ در مجتمع فرهنگی سینما فلسطین برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =