کارگاه " شیوه‌های صحیح رویارویی و تعامل با افراد دارای آسیب بینایی" در کانون تهران

همزمان با گرامیداشت هفته‌ی معلولان و در ادامه‌ی ویژه برنامه‌های کانون استان تهران به همین مناسبت، کارگاه "شیوه‌های صحیح رویارویی و تعامل با افراد دارای آسیب بینایی" با حضور جمعی از همکاران مراکز و اداری برگزار شد.

در این نشست که روز سه‌شنبه ۱۵ آذرماه با همکاری موسسه‌ی حمایت از بیماران چشمی"آرپی" برگزار شد، همکاران ضمن طرح پرسش‌هایی درخصوص موضوع نشست، با اصول و شیوه‌های صحیح تعامل با افراد دارای آسیب بینایی آشنا شدند.

در این برنامه همکاران موسسه‌ی آرپی، آقایان مسعود طاهریان، دکتر همایون شاهمرادی، دکتر ابوذر سمیعی و خانم سایه سمنانیان، ضمن ارائه‌ی اطلاعات ضروری و کاربردی در قالب پاورپوینت، به صحبت درمورد کلیشه‌های نادرست رایج در بحث معلولیت، ادبیات سخن گفتن درباره‌ی معلولیت، نحوه‌ی راهنمایی و کمک رسانی به افراد دارای آسیب بینایی و بررسی مساله‌ی معلولیت در سه بعد اخلاقی، پزشکی و اجتماعی آن پرداختند و نیز پیشنهاداتی در خصوص مناسب‌سازی فعالیت‌های کانون برای کودکان و نوجوانان دارای آسیب بینایی ارائه دادند.

همچنین خانم‌ها کمالی و داداشی به عنوان مسئولین مددکاری و روابط عمومی موسسه‌ی آرپی با توزیع بروشور و اطلاع رسانی‌های موسسه، پاسخگوی بخش دیگری از پرسش‌های همکاران کانون بودند.

در پایان با اهدای لوح از جانب سرپرست استان، از همکاری موسسه آرپی در اجرای این برنامه تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =