نشست صمیمی نوجوانان شاعر و نویسنده‌ی کانون با مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه

نشست صمیمی نوجوانان شاعر و نویسنده‌ی کانون کرمانشاه با صفدری، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ در کافه کتاب مجتمع آفرینش کرمانشاه برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، نشست صمیمی نوجوانان شاعر و نویسنده‌ی کانون با صفدری، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. در این نشست ابتدا محمد خیاط زنجانی، مدیر کل کانون استان ضمن خیر مقدم به صفدری مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: نوجوانان شاعر و نویسنده‌ی کانون بسیار خوش‌ذوق، توانمند و اهل مطالعه هستند و این ویژگی‌ها قطعا با حضور مربیان خوبشان در کانون به دست آمده است. زنجانی موفقیت نوجوانان اهل قلم کرمانشاهی را در جشنواره‌های مختلف ادبی حائز اهمیت دانست و گفت: برای توانمندسازی قلم این نوجوانان و پیشرفت ادبیات استان به پیروی از نام‌آوران پیشین استان، باید بیش از این‌ها تلاش کرد.
علی صفدری، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور بین نوجوانان اهل قلم کانونی بیان داشت: مردم ما از دیرباز تا کنون وقتی می‌خواهند نام بزرگی از ایران را به زبان بیاورند، سراغ شعرا، نویسندگان و در مجموع ادبا می‌روند و این خود نشان از اهمیت جایگاه شعر، داستان و به صورت کلی ادبیات در میان آحاد جامعه است. صفدری با اشاره به جایگاه بسیار مهم کودک و نوجوان در جامعه گفت: شما نوجوانان باید با پیشکسوتان بزرگ شاعر و نویسنده‌ی استان خود آشنا باشید و بتوانید آثار آنان را سرمشق کار و مسیر خود قرار دهید. 

نشست صمیمی نوجوانان شاعر و نویسنده‌ی کانون با مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه
در ادامه نوجوانان شاعر و نویسنده‌ی کانون به معرفی خود و سابقه‌ی نوشتاری خود در کانون پرداختند و سپس همراه با مربیان ادبی خود خواسته‌ها، نقدها، پیشنهادات و نظرات خود را در حوزه‌های مختلف شعر و داستان بیان کردند. صفدری، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از شنیدن صحبت‌های نوجوانان، گفت: صحبت‌ها و نظرات بیان شده نشان از توانمندی و هنرمندی شما نوجوانان اهل قلم است که در بستر کانون رشد کرده و نیاز دارید تا بتوانید در این مسیر حرفه‌ای، قدم‌های بزرگتری بردارید. صفدری از برگزاری کارگاه‌های تخصصی داستان‌نویسی برای نوجوانان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: این کارگاه‌ها که با حضور اساتید مطرح ملی برگزار خواهد شد پذیرای نوجوانان نویسنده‌ی کانون نیز خواهد بود و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیشنهادات و طرح‌های شما نوجوانان برای فعالیت در حوزه‌ی ادبیات نوجوانان استقبال خواهد کرد.  در پایان از دو مربی و دو عضو کانون به خاطر کسب مقام در جشنواره‌های کشوری و منطقه‌ای تقدیر به عمل آمد.

نشست صمیمی نوجوانان شاعر و نویسنده‌ی کانون با مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =