برنامه‌های هفته پژوهش در کانون نمین اجرا شد

با حضور اعضای طرح کانون مدرسه، برنامه‌های هفته‌ی پژوهش در مرکز فرهنگی و هنری کانون نمین، آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در اولین روز از هفته‌ی پژوهش در سال ۱۴۰۱، با حضور اعضای طرح کانون مدرسه از آموزشگاه ابتدایی دخترانه‌ی مطلعی ، مربیان کانون مرکز نمین، به اجرای فعالیتهای علمی و پژوهشی پرداختند.

به گفته‌ی زهرا فرج‌زاده، مربی مسوول مرکز، برای اجرای مناسب برنامه‌های هفته پژوهش، قسمتی از سالن مطالعه با تهیه‌ی پانلی برای معرفی این مناسبت فضاسازی شده و نمایشگاهی از کتابهای علمی و پژوهشی و همچنین وسایل علمی و آزمایشگاهی از جمله اسکلت بدن انسان، میکروسکوپ، آناتومی بدن انسان برای معرفی به اعضای مرکز، برپا شد.

برنامه‌های هفته پژوهش در کانون نمین اجرا شد

وی اظهار داشت: مربیان مرکز در اولین روز از این مناسبت با استفاده از مطالب پانل دیواری، اهمیت و جایگاه پژوهش در توسعه جامعه را تشریح کرده و سپس با روخوانی قسمت‌هایی از سری کتاب‌های فعالیت‌های حیوانات که به صورت نمایشگاهی چیده شده بود، به معرفی این مجموعه پرداختند.

مربی مسوول مرکز خاطرنشان کرد: در ادامه برنامه، اعضا با موضوع نظافت و پاکیزگی و لزوم استفاده از لوازم شخصی و بهداشتی، نقاشی کشیده و در مورد تغذیه و سلامتی و خوردن خوراکی‌های مفید و پر انرژی بحث و گفت‌وگو شد.

 گفتنی است، قصه‌گویی، شعرخوانی، اجرای مسابقه از دیگر فعالیت‌هایی بود که در این روز اجرا شد.        

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =