کتاب کارشناس مکاتبه‌ای کانون سمنان برگزیده ششمین دوسالانه کتاب استان شد

کتاب «اسکندر و شاخ‌هایش» نوشته‌ی نسرین قربانی کارشناس مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان در بخش کودک و نوجوان ششمین دوسالانه‌ی کتاب این استان، برگزیده شناخته شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، آیین تجلیل از برگزیدگان ششمین دوسالانه‌ی کتاب  استان، چهارشنبه 16 آذر 1401 با حضور یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از نویسندگان و شاعران استان در سالن همایش‌های فرهنگسرای کومش، برگزار و از برگزیدگان جشنواره با تقدیم لوح و هدیه‌ای، تجلیل شد.

کتاب کارشناس مکاتبه‌ای کانون سمنان برگزیده ششمین دوسالانه کتاب استان شد

بر اساس این گزارش، در این دوره از جشنواره، آثاری شرکت کرده بودند که برای نخستین‌بار در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به چاپ رسیده و در چهار گروه تألیف، ترجمه، تصحیح و گردآوری به رقابت پرداخته بودند.

گفتنی است، از تعداد ۱۵۰ اثر ارسالی، شش اثر در موضوعات علوم کاربردی خاص و ادبیات، کودک و نوجوان به‌عنوان آثار برتر شناخته شد و کتاب «اسکندر و شاخ‌هایش» نوشته‌ی نسرین قربانی کارشناس مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان در بخش کودک و نوجوان، عنوان برگزیده را به خود اختصاص داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =