کد خبر: 321133
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
بازدید 203
موفقیت جدید همکاران کانون استان قزوین در عرصه پژوهش

دو پژوهشگر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین عنوان برگزیده چهاردهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش را به دست آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در آیین نکوداشت برگزیدگان هفته پژوهش دو پژوهشگر کانون استان قزوین به عنوان برگزیده معرفی شدند.

چهاردهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی برگزیدگان و شایستگان تقدیر این رویداد، به کار خود پایان داد.

 در این آیین اعظم نوری‌زاده مربی مسئول مرکز فرهنگی و هنری کانون سگزآباد و شهناز هاشمی مقدم کارشناس آموزش و پژوهش استان در بخش تحلیل آثار اقدام پژوهی با موضوع «ترغیب اعضای کودک و نوجوان دختر و پسر مراکز کانون به مطالعه»(با تحلیل 20 اثر)برگزیده شناخته شدند.

برهمین اساس در بخش مقاله ۶۰ اثر، پایان‌نامه و رساله ۲۸ اثر، گزارش اقدام‌پژوهی ۱۰۵ اثر، تحلیل آثار اقدام‌پژوهی ۴ اثر، پژوهش اعضا ۱۱۲ اثر و جستارنویسی ۲۶ اثر، به دبیرخانه هفته پژوهش کانون ارسال شده بود.

از مجموع آثار ارسال شده، دو اثر برگزیده و یک اثر شایسته تقدیر در بخش «مقاله»، سه اثر برگزیده در بخش «پایان‌نامه و رساله»، سه اثر برگزیده در بخش «گزارش اقدام‌پژوهی»، یک اثر برگزیده در بخش «تحلیل آثار اقدام‌پژوهی»، شش اثر برگزیده و هشت اثر شایسته تقدیر در بخش «پژوهش اعضا» و سه اثر برگزیده در بخش «جستارنویسی» معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =