اجرای ویژه برنامه های هفته پژوهش در مراکز آبدانان ، بدره، یک و سه و چهار شهر ایلام

به مناسبت هفته پژوهش ویژه برنامه های منتوعی در مراکز آبدانان، بدره،یک،سه وچهارایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام به مناسبت هفته ی پژوهش ویژه برنامه هایی در مراکزآبدانان، بدره، 1، 3 و 4 برگزار شد.

در مرکز فرهنگی هنری شماره 1 شهر ایلام با دعوت از رستا چکاوک کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و از تلاشگران حوزه ی پژوهش و اقدام پژوهی به عنوان یکی از پژوهشگران کانون به اعضا معرفی شد.

 در این برنامه چکاوک در مورد گام های پژوهش و مراحل آن و کاربرد پژوهش و معرفی منابع با دانش آموزان بحث وگفتگو کرد. درادامه معرفی کتاب با موضوع تحقیق و پژوهش به همراه تصویرسازی آن در کارگاه نقاشی اجرا شد. به گفته شهین نادری مسئول این مرکز، اجرای برنامه های هفته ی پژوهش در هفته ی آینده برای دانش آموزان ادامه خواهد داشت.

به مناسبت هفته ی پژوهش، مرکز فرهنگی هنری شماره 4 شهر ایلام پروفسور مجید سمیعی جراح و متخصص ایرانی  مغز و اعصاب و دارنده ی مقام «جراح برتر مغز در جهان» به اعضا معرفی نمود.

فاطمه نیازی مسئول مرکز فرهنگی هنری بدره از برگزاری نمایشگاه کتاب از مجموعه کتاب های پژوهشی مرکز، معرفی شخصیت های علمی و پژوهشی ،معرفی کتاب ، فعالیت های ادبی و هنری برای دانش آموزان و اعضای این مرکز خبر داد.

مرکز فرهنگی هنری شماره 3 شهر ایلام میزبان نمایشگاه آثار اعضا و مربیان در قالب های تحقیق، پژوهش، اقدام پژوهی، پایان نامه، مقاله و کتاب ها و مجلات و نرم افزارهای تحصصی از سوی واحد کارشناسی آموزش و پژوهش است.

به گفته زهرا فرهادیان مسئول این مرکز این نمایشگاه تا پایان هفته ی آینده میزبان اعضا، دانش آموزان، همکارن و علاقه مندان به حوزه های تحقیق و پژوهش است و تاکنون دانش آموزان مدارس و اعضا از این نمایشگاه بازدید نموده اند.

روح انگیز سهرابی مسئول مرکز آبدانان گفت: برپایی نمایشگاه کتاب و منابع پژوهشی توسط کارشناسی واحد آموزش و پژوهش به مرکز، شرکت مربیان فرهنگی و ادبی در دوره های آموزش و پژوهش؛دعوت از دانش آموزان جهت حضور در مرکز، گردآوری آداب و رسوم وفرهنگ مردم ایلام، معرفی کتاب های پژوهشی از برنامه های در حال اجرای این مرکز در هفته ی پژوهش است.

چهاردهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام از ۱۹ تا ۲۸ آذر ۱۴۰۱ با شعار«مساله‌شناسی کودک و نوجوان، افق روشن آینده» در تمام مراکز استان در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =