کانون یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم و تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی است

پروین پشتکوهی مدیرکل کانون و نعیم اسدی معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان با حضور در شهرستان سیریک با محمد رضا پاکروان فرماندار شهرستان سیریک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان ، در این دیدار پشتکوهی ضمن تشریح فعالیت های کانون و نقش و تاثیرات بسیار مثبت آن در آینده کودکان و نوجوانان عنوان کرد: برخورداری از خدمات تخصصی در حوزه کودک و نوجوان حق همه کودکان می باشد و خواستار حمایت فرماندار سیریک جهت راه اندازی کتابخانه های سیارروستایی در آن شهرستان شد .

فرماندار شهرستان سیریک ضمن خدا قوت و خیرمقدم به مدیرکل و معاون کانون استان گفت:  کانون به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم و تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی می باشد که با روش های نوین و خلاقانه زمینه شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان را احیا می کند.

پاکروان افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محیطی پر نشاط، امیدبخش است که از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه برای تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها استفاده می کند.

وی تصریح کرد:این مجموعه به خوبی با توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدفمند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضاهای فرهنگی بومی در دستور کار قرار داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =