حضور تیم‌های «دارت» کانون البرز در مسابقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان

دو تیم آقایان و بانوان متشکل از همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در مسابقات «دارت» کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز این همکاران از بین تمامی همکاران کانون استان پس از گذراندن مرحله‌ی انتخابی  و دوره آموزش مقدماتی که با همکاری هیئت دارت استان برگزار شد به مرحله‌ی استانی راه یافته‌بودند.

تیم دارت بانولن کانون متشکل از خانم‌ها فرانک فروزانفر، سحر حقیقی، اعظم ذوالفقاری و معصومه ترکاشوند به سرپرستی «میترا فرهادیان» روز دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ در ورزشگاه انقلاب کرج حضور یافته و پس از رقابت در سه مرحله‌ی متوالی حضور قابل قبولی را از خود نشان داده و توانستند از بین قریب ۶۰ نفر شرکت کننده و ۱۵ تیم حاضر در بین ۸ نفر مرحله یک چهارم نهایی قرار گیرند.

حضور تیم‌های «دارت» کانون البرز در مسابقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان

تیم دارت آقایان متشکل از عیسی حبیبی، علی قربانی، سیدمرتضی رضوی و رضا ابراهیمی ممان به سرپرستی «فرشاد جعفری مظلوم رودسری» نیز روز سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ در ورزشگاه انقلاب، محل برگزاری مسابقات حضور یافته و با ۱۲ تیم حاضر در این بخش به رقابت پرداختند.

گفتنی است مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه های اجرایی استان  البرز از روز یکشنبه با شعار «کارمند تندرست- خدمت بهتر» با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌های همگانی این استان بر اساس آیین نامه‌ی کشوری برگزار شده و تا ۱۳ دی ماه سال جاری  با حضور ۳۰ دستگاه اجرایی استان، ادامه دارد و برگزیدگان رشته‌های مختلف ورزشی به مرحله‌ی کشوری این مسابقات راه خواهند یافت.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =