یلدای "مهر و لبخند" در کانون استان چهارمحال و بختیاری

در آستانه فرارسیدن طولانی‌ترین شب سال "یلدا"، ویژه برنامه "یلدای مهر و لبخند" در اداره کل استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری همزمان با فرا رسیدن آخرین روز فصل پاییز و پاسداشت شب یلدا دورهمی صمیانه‌ای با عنوان "یلدای مهر و لبخند" برگزار شد. 
دراین برنامه که باهدف گرامیداشت شب یلدا و تقدیر از عوامل اجرایی مرحله‌ی استانی بیست و چهارمین جشنواره‌ی بین المللی قصه‌گویی و قدردانی از دست‌اندرکاران هفته‌ی ملی کودک برگزارشد، برنامه‌های متنوعی هم‌چون: قصه گویی، پخش کلیپ هفته‌ی ملی کودک، حافظ‌خوانی، پخش گزارش مستند مرحله‌ی استانی جشنواره‌ی قصه‌گویی، مسابقه و آیین بازنشستگی نسرین پژوهش مربی مسوول کتابخانه‌ی پستی استان به اجرا در آمد .


 حجت الله آسمند مدیر کل استان ضمن تقدیر از همکاران برگزارکننده‌ی جشنواره‌های استانی و تقدیر از تلاش‌های خالصانه و خدمات صادقانه‌ی نسرین پژوهش مربی مسوول کتابخانه‌ی پستی استان گفت: انتقال جلوه‌های فرهنگی و معرفی آداب و رسوم خانواده محور ملی هم چون "شب یلدا" یکی از عوامل موثر در هویت یابی کودکان و نوجوانان است و نسل امروز را با ارزش ها و داشته های، فرهنگی گذشته آشنا می سازد. 


در قسمت بعدی برنامه، آیین بازنشستگی نسرین پژوهش مربی مسوول کتاب خانه‌ی پستی استان و تقدیر از ایشان انجام شد. 

در ادامه لوح تقدیر عوامل اجرایی  مرحله ی استانی جشنواره ی بین المللی قصه گویی و هفته ی ملی کودک به همکاران اهدا شد.

گفتنی است،مراکز فرهنگی کانون استان امسال نیز در قالب برنامه‌های متنوع و جذاب فرهنگی، هنری و ادبی شب یلدا را گرامی می‌دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =